Pitch cikkek


Mindig kell egy jó sztori

Mindig kell egy jó sztori 

A sikeres pitch, vagyis villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Erre a 4 kritikus részletre mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során.
Az üzleti villámrandi titkai

Az üzleti villámrandi titkai 

Megvan a nagy ötlet, vagy akár már a dinamikusan növekvő vállalkozás. Időpontot is kaptál álmaid befektetőjéhez, vagy épp egy startup-versenyre készülsz. Mit mondj el? Mit ne? Mindezt hogyan? Csaba László Zoltán, a Budapesti Metropolitan Egyetem stratégiai igazgatója a SZTAK blogon osztja meg a jó pitch receptjét.
Top 3 analitikai eszköz a Google Analytics mellé

Top 3 analitikai eszköz a Google Analytics mellé 

Nemcsak a Google Analytics-t érdemes használni az adatelemzéshez, mivel a Google ingyenes eszköze ráadásul (főleg a “gyári” beállítások használatával) nem mutat meg minden hasznos adatot – írja a Pitch.
10 értékesítésgyilkos szokás

10 értékesítésgyilkos szokás 

Ha nem pörög az üzlet, hajlamosak vagyunk mindent okolni a vevőktől a gazdaság állapotán át az időjárásig. Pedig sokszor magunk vagyunk a saját legnagyobb ellenségünk. Jobb szembenézni vele, hogy le tudjunk számolni az értékesítés gyilkos szokásokkal.
Szakértői tippek a sikeresebb értékesítéshez

Szakértői tippek a sikeresebb értékesítéshez 

Az értékesítés nem könnyű pálya, aki hosszú évek óta ezen a területen dolgozik, ha őszinték vagyunk, akár már több ezer visszautasításon túl van. Lehet, hogy úgy érezzük, sínen van az üzlet, minden feltétel klappol, de végül mégsem a mi ajánlatunk lesz a befutó. Van 7 tippünk, hogy idén máshogy legyen!
6 tipp a sikeres értékesítési beszédhez

6 tipp a sikeres értékesítési beszédhez 

Az értékesítési „pitch” sem a régi már. Abban az értelemben legalábbis semmiképpen, hogy egyáltalán nem arról van szó, hogy odadobunk valamit a reménybeli ügyfélnek, aztán „vagy eszi, vagy nem”. Manapság az értékesítési szövegek sokkal inkább beszélgetések. Meg kell hallgatunk az ügyfelet, valódi kérdéseket kell feltennünk és az igazi problémáira megoldást kínálnunk.
Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun

Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun 

A vállalkozók egyik legnagyobb kihívása az új ügyfelek folyamatos toborzása. A legtöbbször csak pár másodpercünk van arra, hogy megnyerjünk valakit. A jobb eredmények eléréséhez mutatunk néhány tippet.
Az uber autóban vár a befektető

Az uber autóban vár a befektető 

7 perce van a vállalkozó kedvű hazai startupoknak, hogy meggyőzzenek egy befektetőt egy uber autó hátsó ülésén.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Adózás

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál  

Egy számlázási láncolat ellenőrzésekor vizsgálták azt a két társaságot, amelyek nevében csomagolási szolgáltatásokról és baromfi-feldolgozásról állítottak ki fiktív számlákat.

Klímablog

Sok cég örülhet, enyhébb átvilágítási szabályrendszert készülnek elfogadni

Sok cég örülhet, enyhébb átvilágítási szabályrendszert készülnek elfogadni  

Az Európai Tanács elfogadta a Vállalatok Fenntarthatósági Átvilágításáról szóló Irányelvet.

Infokom

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere?

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere? 

Sokan aggódnak az MI környezetre gyakorolt káros hatásai miatt, de vajon tényleg csak veszélyt jelent?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo