piac & profit

borbély lászló, cégeladás, cégutódlás, cégvezetés, családi vállalkozás, felelősség, horváth soma, kkv, kompetencia, konferencia, menedzser, piac & profit, rendszerváltás, utód, vállalkozó

Nem veszi át a gyerek a céget: keressünk menedzsert?

Kriston László

A rendszerváltás után vállalkozásokat alapító generáció tagjai most abban a dilemmában vannak, hogy eldöntsék, a gyerekeik megfelelőek-e a cég vezetésére, vagy hozzanak a családon kívülről profi menedzsert. Nem egyszerű a döntés. Mert a cég is olyan, mint egy saját gyerek. A Piac & Profit Generációváltás a cégben című konferenciáján megoldásokat vázoltak fel az előadók.

Tovább olvasom »
crm, facebook, internet, közösségi média, online, piac & profit, rajongó, social media, ügyfél, ügyfélélmény

6 titka, hogyan változtassuk az ügyfelet rajongóvá a neten

Kriston László

Az interenetes követők és lájkolók nem ugyanazok. Megkezdődött a szegmentálódás: a legértékesebb felhasználó a márka hardcore rajongója. A cégeknek el kell dönteniük, hogy a sociál médián imázst szeretnének-e építeni vagy konverziót. A Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján hangzottak el a következő tanácsok.

Tovább olvasom »
magyar euró, női vezetők, piac & profit

Nők az üzleti világban – megjelent a legújabb Piac & Profit

piacesprofit.hu

Egyre nagyobb érdeklődés övezi a világhálón is a témát, hogy hol a helye világunkban a nőnek. A Piac & Profit vadonatúj számának címlaptémája is ezt érinti, amikor arra keresi a választ, hogy hogyan juthat ma előre a karrierlétrán egy nő. Egyenlő esélyekkel indul a két nem ugyanazért a pozícióért? Miért kapnak még mindig sokkal kevesebb fizetést a nők ugyanazért a munkáért? Miben más a két nem vezetési stílusa? Három meghatározó vezető nő mondja el tapasztalatait az üzleti életről.

Tovább olvasom »
akvizíció, cégfejlesztés, céginformáció, cégvásárlás, ebitda, egyesülés, értékesítés, fizetési fegyelem, fúzió, gdp, kiberbiztonság, konferencia, növekedés, organikus növekedés, piac & profit

Organikusan vagy akvizícióval növekedjünk?

Kriston László

A kkv-k adják Magyarország GDP-jének 70-75 százalékát, és a hazai munkaerő közel felét alkalmazzák. Sokuknak nincsenek világos fogalmaik arról, hogyan szeretnének vagy tudnának növekedni. A Piac & Profit A növekedés csapdái 2017 című konferencián ehhez kínáltak fogódzókat és szempontokat a szakemberek.

Tovább olvasom »
alkalmazás, app, applikáció, cset, hirdetés, instagram, internet, konferencia, közösségi média, lévai richárd, marketing, média, online, piac & profit, reklám, snapchat, social media, tartalom, x generáció, y generáció, z-generáció

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Kriston László

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.

Tovább olvasom »