piac & profit

bifurkáció, budapest klub, egység, együttműködés, emberiség, empátia, fenntarthatóság, fenntarthatósági csúcs, holisztikus, hologram, jövő, lászló ervin, piac & profit, rendszerelmélet, természet, tudomány, változás

Válaszúton vagyunk, de a kezünkben van, hogy milyen világot teremtünk

Kriston László

Úgy már nem élhetünk, fogyaszhatunk, termelhetünk és szennyezhetünk tovább, ahogy eddig tettük. A bioszféra egy új egyensúlyra fog beállni, de a kérdés az, hogy ez az emberi létnek kedvező lesz-e? Új módon kell viszonyulnunk nemcsak a természeti környezethez, de egymáshoz is, annak átérézésével, hogy egy nagyobb egész részei vagyunk. A kulcsszó az empátia és az együttműködés, mert a természeti rendszerek is az együttműködés alapelvén működnek, hangsúlyozta László Ervin világhírű tudományfilozófus-író, a Budapest Klub alapítója a Piac & Profit által kilencedik alkalommal megrendezett Magyar Fenntarthatósági Csúcson.

Tovább olvasom »
globális felmelegedés, klímaváltozás, piac & profit

Ketyeg a klímabomba

piacesprofit.hu

Egyre jobban sürgeti az idő az emberiséget, hogy érdemben tegyen a klímaváltozás ellen. A tét nem kevés: alkalmazkodunk, vagy kipusztulunk. De vajon képesek leszünk változtatni? Megjelent a Piac & Profit novemberi száma, amelyben több más téma mellett erre kerestük a választ.

Tovább olvasom »
cafeteria, okos cég, piac & profit

Az ész a fontos

piacesprofit.hu

A 21. század kihívásainak csak az a vállalat felel meg, amely nemcsak alkalmazza a technológiát, hanem szervezeti felépítésében, kultúrájában és szemléletében is megfelel a digitális kor kihívásainak. Sok más érdekesség mellett erről is olvashat a Piac & Profit most megjelent októberi számában!

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
app, facebook marketing, geolokációs marketing, hirdetés, instagram, konferencia, lévai richárd, mobiltelefon, okostelefon, online marketing, piac & profit, Piac & Profit Online Akadémia, szelfi, sztori, vaze

Lévai Richárd: 5 új trend az okosmarketingben

Kriston László

Milyen új okos megoldások és trükkök segíthetik a vállalkozásokat termékskálájuk vagy szolgáltatásuk népszerűsítésében – tette fel a kérdést Lévai Richárd, az RG Stúdió Kft. marketingvezetője a Piac & Profit Cégmarketing konfereciáján. Az okos eszközök és a geolokációs applikációk most már célzottabb és költséghatékonyabb elérést tesznek lehetővé.

Tovább olvasom »
borbély lászló, cégeladás, cégutódlás, cégvezetés, családi vállalkozás, felelősség, horváth soma, kkv, kompetencia, konferencia, menedzser, piac & profit, rendszerváltás, utód, vállalkozó

Nem veszi át a gyerek a céget: keressünk menedzsert?

Kriston László

A rendszerváltás után vállalkozásokat alapító generáció tagjai most abban a dilemmában vannak, hogy eldöntsék, a gyerekeik megfelelőek-e a cég vezetésére, vagy hozzanak a családon kívülről profi menedzsert. Nem egyszerű a döntés. Mert a cég is olyan, mint egy saját gyerek. A Piac & Profit Generációváltás a cégben című konferenciáján megoldásokat vázoltak fel az előadók.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor