piac & profit

adat, adatbiztonság, adatlopás, adatvizualizáció, ai, big data, dolgok internete, email, facebook, gépi intelligencia, hatékonyságnövelés, havi díj, iot, kkv, konferencia, kürti sándor, mesterséges intelligencia, MI, piac & profit, prediktív, számítógép, üzleti analitika, webáruház

Okos adatok: egyre olcsóbb rendszerek a kkv-k szolgálatában

Kriston László

A gépi intelligencia a hatékonyságnövelés talán utolsó forrása. Az okos eszközök, szenzorok közötti kommunikációt, a mesterséges intelligencia-szoftverek használatát a kisebb cégek számára is elérhetővé fogják tenni azok a IoT-hálózatokat, amik most indulnak el az 5G-technológiával. A szenzorok és e rendszerek ára évről évre zuhanni fog, vagyis előnyeit a kkv-szektor is learathatja. Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit ADAT – Az új kincs című konferenciáján.

Tovább olvasom »
brand, brandépítés, etikus üzlet, kommunikáció, konferencia, márka, márkaüzenet, narratíva, piac & profit, problémamegoldás, szolgáltatás, történetmesélés

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak

Kriston László

Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek. Ha viszont mesélünk, az emberi lélek egy mélyebb, irracionálisabb, emocionálisabb alapú rétegét érintjük meg. Az élelmes cégek és cégvezetők az érzelmeken keresztül közelítenek meg minket. Erről is szó esett a Piac & Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.

Tovább olvasom »
gazdasági kilátások, ingatlanpiac, mezőgazdaság, piac & profit

Ingatlanárak hegymenetben: újabb buborék?

piacesprofit.hu

Vajon újabb buborék alakul ki az ingatlanárakban, vagy tartós lesz az áremelkedés? Elég a béremelés a magyar vállalatoknak, hogy kezeljék a munkaerőpiaci kihívásokat? A Piac & Profit most megjelent februári számában többek között ezekre a kérdésekre is válaszokat adunk! Keresse az újságárusoknál!

Tovább olvasom »
algoritmus, cambridge analytica, cégmarketing, Codecool, cpc, cpm, crane, cta, facebook, facebook csoport, google, hinora, hirdetés, kampány, kattintás, közösségi média, link, mark zuckerberg, marketing, organikus elérés, performance kampány, piac & profit, social media

Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Kriston László

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
adózás 2019, jogszabályváltozások, munkaerőpiac, piac & profit, Ürge-vorsatz Diana

Elfogyasztjuk a jövőt

piacesprofit.hu

Egyre súlyosabb globális felmelegedés, alig tizenkét évünk maradt, hogy cselekedjünk – mondja Ürge-Vorsatz Diána. A jövőnket érintő sorsdöntő kérdések mellett azonban a mindennapjainkat közvetlenebbül befolyásoló adó- és jogszabályváltozásokat is sorra vettük, és megnéztük azt is, hogy milyen képességekre lesz szükségünk a jövő munkaerőpiacán a Piac & Profit most megjelent számában. Keresse az újságárusoknál!

Tovább olvasom »
bifurkáció, budapest klub, egység, együttműködés, emberiség, empátia, fenntarthatóság, fenntarthatósági csúcs, holisztikus, hologram, jövő, lászló ervin, piac & profit, rendszerelmélet, természet, tudomány, változás

Válaszúton vagyunk, de a kezünkben van, hogy milyen világot teremtünk

Kriston László

Úgy már nem élhetünk, fogyaszhatunk, termelhetünk és szennyezhetünk tovább, ahogy eddig tettük. A bioszféra egy új egyensúlyra fog beállni, de a kérdés az, hogy ez az emberi létnek kedvező lesz-e? Új módon kell viszonyulnunk nemcsak a természeti környezethez, de egymáshoz is, annak átérézésével, hogy egy nagyobb egész részei vagyunk. A kulcsszó az empátia és az együttműködés, mert a természeti rendszerek is az együttműködés alapelvén működnek, hangsúlyozta László Ervin világhírű tudományfilozófus-író, a Budapest Klub alapítója a Piac & Profit által kilencedik alkalommal megrendezett Magyar Fenntarthatósági Csúcson.

Tovább olvasom »
globális felmelegedés, klímaváltozás, piac & profit

Ketyeg a klímabomba

piacesprofit.hu

Egyre jobban sürgeti az idő az emberiséget, hogy érdemben tegyen a klímaváltozás ellen. A tét nem kevés: alkalmazkodunk, vagy kipusztulunk. De vajon képesek leszünk változtatni? Megjelent a Piac & Profit novemberi száma, amelyben több más téma mellett erre kerestük a választ.

Tovább olvasom »
cafeteria, okos cég, piac & profit

Az ész a fontos

piacesprofit.hu

A 21. század kihívásainak csak az a vállalat felel meg, amely nemcsak alkalmazza a technológiát, hanem szervezeti felépítésében, kultúrájában és szemléletében is megfelel a digitális kor kihívásainak. Sok más érdekesség mellett erről is olvashat a Piac & Profit most megjelent októberi számában!

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
app, facebook marketing, geolokációs marketing, hirdetés, instagram, konferencia, lévai richárd, mobiltelefon, okostelefon, online marketing, piac & profit, Piac & Profit Online Akadémia, szelfi, sztori, vaze

Lévai Richárd: 5 új trend az okosmarketingben

Kriston László

Milyen új okos megoldások és trükkök segíthetik a vállalkozásokat termékskálájuk vagy szolgáltatásuk népszerűsítésében – tette fel a kérdést Lévai Richárd, az RG Stúdió Kft. marketingvezetője a Piac & Profit Cégmarketing konfereciáján. Az okos eszközök és a geolokációs applikációk most már célzottabb és költséghatékonyabb elérést tesznek lehetővé.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor