piac & profit

gazdasági kilátások, ingatlanpiac, mezőgazdaság, piac & profit

Ingatlanárak hegymenetben: újabb buborék?

piacesprofit.hu

Vajon újabb buborék alakul ki az ingatlanárakban, vagy tartós lesz az áremelkedés? Elég a béremelés a magyar vállalatoknak, hogy kezeljék a munkaerőpiaci kihívásokat? A Piac & Profit most megjelent februári számában többek között ezekre a kérdésekre is válaszokat adunk! Keresse az újságárusoknál!

Tovább olvasom »
algoritmus, cambridge analytica, cégmarketing, Codecool, cpc, cpm, crane, cta, facebook, facebook csoport, google, hinora, hirdetés, kampány, kattintás, közösségi média, link, mark zuckerberg, marketing, organikus elérés, performance kampány, piac & profit, social media

Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Kriston László

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
adózás 2019, jogszabályváltozások, munkaerőpiac, piac & profit, Ürge-vorsatz Diana

Elfogyasztjuk a jövőt

piacesprofit.hu

Egyre súlyosabb globális felmelegedés, alig tizenkét évünk maradt, hogy cselekedjünk – mondja Ürge-Vorsatz Diána. A jövőnket érintő sorsdöntő kérdések mellett azonban a mindennapjainkat közvetlenebbül befolyásoló adó- és jogszabályváltozásokat is sorra vettük, és megnéztük azt is, hogy milyen képességekre lesz szükségünk a jövő munkaerőpiacán a Piac & Profit most megjelent számában. Keresse az újságárusoknál!

Tovább olvasom »
bifurkáció, budapest klub, egység, együttműködés, emberiség, empátia, fenntarthatóság, fenntarthatósági csúcs, holisztikus, hologram, jövő, lászló ervin, piac & profit, rendszerelmélet, természet, tudomány, változás

Válaszúton vagyunk, de a kezünkben van, hogy milyen világot teremtünk

Kriston László

Úgy már nem élhetünk, fogyaszhatunk, termelhetünk és szennyezhetünk tovább, ahogy eddig tettük. A bioszféra egy új egyensúlyra fog beállni, de a kérdés az, hogy ez az emberi létnek kedvező lesz-e? Új módon kell viszonyulnunk nemcsak a természeti környezethez, de egymáshoz is, annak átérézésével, hogy egy nagyobb egész részei vagyunk. A kulcsszó az empátia és az együttműködés, mert a természeti rendszerek is az együttműködés alapelvén működnek, hangsúlyozta László Ervin világhírű tudományfilozófus-író, a Budapest Klub alapítója a Piac & Profit által kilencedik alkalommal megrendezett Magyar Fenntarthatósági Csúcson.

Tovább olvasom »
globális felmelegedés, klímaváltozás, piac & profit

Ketyeg a klímabomba

piacesprofit.hu

Egyre jobban sürgeti az idő az emberiséget, hogy érdemben tegyen a klímaváltozás ellen. A tét nem kevés: alkalmazkodunk, vagy kipusztulunk. De vajon képesek leszünk változtatni? Megjelent a Piac & Profit novemberi száma, amelyben több más téma mellett erre kerestük a választ.

Tovább olvasom »
cafeteria, okos cég, piac & profit

Az ész a fontos

piacesprofit.hu

A 21. század kihívásainak csak az a vállalat felel meg, amely nemcsak alkalmazza a technológiát, hanem szervezeti felépítésében, kultúrájában és szemléletében is megfelel a digitális kor kihívásainak. Sok más érdekesség mellett erről is olvashat a Piac & Profit most megjelent októberi számában!

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
app, facebook marketing, geolokációs marketing, hirdetés, instagram, konferencia, lévai richárd, mobiltelefon, okostelefon, online marketing, piac & profit, Piac & Profit Online Akadémia, szelfi, sztori, vaze

Lévai Richárd: 5 új trend az okosmarketingben

Kriston László

Milyen új okos megoldások és trükkök segíthetik a vállalkozásokat termékskálájuk vagy szolgáltatásuk népszerűsítésében – tette fel a kérdést Lévai Richárd, az RG Stúdió Kft. marketingvezetője a Piac & Profit Cégmarketing konfereciáján. Az okos eszközök és a geolokációs applikációk most már célzottabb és költséghatékonyabb elérést tesznek lehetővé.

Tovább olvasom »
borbély lászló, cégeladás, cégutódlás, cégvezetés, családi vállalkozás, felelősség, horváth soma, kkv, kompetencia, konferencia, menedzser, piac & profit, rendszerváltás, utód, vállalkozó

Nem veszi át a gyerek a céget: keressünk menedzsert?

Kriston László

A rendszerváltás után vállalkozásokat alapító generáció tagjai most abban a dilemmában vannak, hogy eldöntsék, a gyerekeik megfelelőek-e a cég vezetésére, vagy hozzanak a családon kívülről profi menedzsert. Nem egyszerű a döntés. Mert a cég is olyan, mint egy saját gyerek. A Piac & Profit Generációváltás a cégben című konferenciáján megoldásokat vázoltak fel az előadók.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor