Pénzügyi kilátások cikkek


Szenved Európa, kivétel litvánok és lengyelek

Szenved Európa, kivétel litvánok és lengyelek 

Nem bízunk a pozitív pénzügyi jövőnkben.
Mosolyra fakasztanak a pénzügyi és beruházási várakozások

Mosolyra fakasztanak a pénzügyi és beruházási várakozások 

A K&H nagyvállalati növekedési index – megtörve az elmúlt egy év trendjét – a második negyedévben 2 ponttal fölfele mozdult, így jelenleg 8 ponton áll. Ez a vállalatok optimizmusát tükrözi. A jó hangulat egyértelműen a vállalatok saját kilátásainak megítélésére vonatkozik, a cégek magasabb pénzügyi eredményekkel és beruházási aktivitással terveznek az előttünk álló egy évben.
Jóval optimistábbak a nagyobb kkv-k, mint a kicsik

Jóval optimistábbak a nagyobb kkv-k, mint a kicsik 

Jelenleg a 300 millió forint éves árbevételt meghaladó cégek, illetve a Tiszántúlon működő vállalkozások a legbizakodóbbak pénzügyi kilátásaikat illetően.
Optimisták a magyarok pénzügyeikkel kapcsolatban

Optimisták a magyarok pénzügyeikkel kapcsolatban 

Stabilizálódott a magyar fogyasztók bizalmi indexe a Nielsen felmérése szerint. A bizalmi index három kérdése közül a magyarok legoptimistábban személyes pénzügyi kilátásaikat ítélik meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo