panaszos

kríziskommunikáció, marketing, panaszos, ügyfélkezelés

Kríziskommunikáció: hogyan őrizzük meg a hírnevünket?

piacesprofit.hu

Egy vállalkozás életében szinte kikerülhetetlen, hogy időnként egy-egy megsértődött, elégedetlen ügyfél, vagy akár egy ellenlábas kirobbantson egy ügyet a cégünk ellen, amit sokszor a sajtó is felkap. Ezek a szituációk nem csak presztízsveszteséggel járnak, hanem komoly üzleti visszaeséssel is párosulhatnak, ezért fontos, hogyan viselkedünk egy ilyen a helyzetben. Ehhez ad tanácsokat a marketing szakértő.

Tovább olvasom »
panaszos, ügyfélkezelés, ügyfélszolgálat

Panaszos, vagy ügyfél?

piacesprofit.hu

2014. január 1. napjával hatályba lépett a panasztörvény, amely olyan fogalmakat definiál, mint például a panaszos vagy a közérdekű bejelentő. Miben is különböznek ezek a közigazgatási eljárásból ismert ügyféltől? A különbség gyakorlati jelentősége igen nagy.

Tovább olvasom »