panasz

adatbázis, brand, cégvezető, crm, elégedett, fizet, gyakorlati érték, hasznos, kliens, közösségérzet, márka, márkahűség, megosztás, panasz, rajong, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, vevő, wow-élmény

Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Kriston László

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
fogyasztó, kivizsgálás, panasz, ügyfélelégedettség, villamosenergia-szolgáltató

A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk

PP/MTI

A fogyasztók alapvetően elégedettek az egyetemes villamosenergia-szolgáltatók teljesítményével, de 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását – derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) vizsgálatából.

Tovább olvasom »
bírálat, elvárás, kritika, panasz, szabályok, üzleti etikett, viselkedés

Panasz vagy kritika? Az egyik épít, a másik rombol

piacesprofit.hu

Vezetői tréningeken tanítják, hogyan is kell diplomatikusan visszajelzést adni a munkatársunknak, legyen az dicséret vagy bírálat. Többről van azonban itt szó, mint retorikai finomságokról. Olyan képességekről, amely fontos szerepet játszik egy jó hangulatú és produktív munkahelyi környezet kialakulásában és amelyen a vezetői karrier is múlhat.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelmi index, hibás áru, kereskedelem, kifogás, panasz

Az internetszolgáltatással van a legtöbb bajunk

piacesprofit.hu

2017 negyedik negyedévében javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és kissé erősödött a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A mutatót kidolgozó CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó adatai szerint látványosan csökkent a ruházati termékekkel, illetve a telefonszolgáltatással szembeni kifogások aránya, az internetszolgáltatásra ugyanakkor a korábbinál többen jeleztek panaszt.

Tovább olvasom »
marketing, panasz, ügyfélkezelés

Cserebere: fogadjuk?

piacesprofit.hu

A karácsonyi szezon őrült vásárlási láza után az év elején mindig jelentősen nő az ügyfélpanaszok száma. Ezeket a megkereséseket fontos megfelelően kezelni, hiszen az elégedetlen ügyfelek nemcsak elpártolnak tőlünk, de sokat is árthatnak hírnevünknek.

Tovább olvasom »