online

adózás, ellenőrzés, nav, online, papírmentes, számlázás

Teljesen papírmentes lesz az adózás

piacesprofit.hu

Az unió tagállamai közül Magyarországon csökkent 2010 és 2017 között a legnagyobb mértékben a tényleges adóterhelés mértéke – hangzott el egy szakmai konferencián. A NAV 2018-tól az EU tagállamai közül egyedüliként biztosítja a papírmentes ellenőrzést ezzel időt és jelentős költséget spórolva az adózóknak.

Tovább olvasom »
ár, e-vásárlás, okostelefon, online, piactér, termék

Az online vásárló nem ragad le a határon

piacesprofit.hu

Tízből hét e-vásárló rendelt már terméket külföldi kiskereskedőtől, mert jobbak az árak és nagyobb a árukínálat. A UPS friss összeurópai kutatása szerint ez a kereskedők számára komoly lehetőség, de egyben meg is kell felelniük az online vásárlók elvárásainak.

Tovább olvasom »
Amazon-go, fizetés, kassza, online, számla, vásárlás

Fogd és vidd, a pénz ráér később

piacesprofit.hu

Amazon élelmiszer szupermarket nyílt az amerikai Seattle-ben – kasszák  előtti sorbaállás nélkül. A vásárló fogja és viszi a terméket, annak árát önműködően Amazon-számlájára terhelik. A cég szerint ez a rendszer forradalmasíthatja a kiskereskedelmet.

Tovább olvasom »
ajándékozás, karácsony, online, vásárlás

Többet költünk és főleg weben veszünk ajándékot

PP/MTI

Idén karácsonykor átlagosan csaknem 35 ezer forintot szánnak a hazai internetezők ajándékokra, a tavalyinál mintegy 14 százalékkal többet – derül ki az Árukereső.hu felméréséből. Az összefoglaló szerint az aktív internetezők átlagosan legalább 6 embert szeretnének megajándékozni, főként a szűk családon belül.

Tovább olvasom »
crm, facebook, internet, közösségi média, online, piac & profit, rajongó, social media, ügyfél, ügyfélélmény

6 titka, hogyan változtassuk az ügyfelet rajongóvá a neten

Kriston László

Az interenetes követők és lájkolók nem ugyanazok. Megkezdődött a szegmentálódás: a legértékesebb felhasználó a márka hardcore rajongója. A cégeknek el kell dönteniük, hogy a sociál médián imázst szeretnének-e építeni vagy konverziót. A Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján hangzottak el a következő tanácsok.

Tovább olvasom »
alkalmazás, app, applikáció, cset, hirdetés, instagram, internet, konferencia, közösségi média, lévai richárd, marketing, média, online, piac & profit, reklám, snapchat, social media, tartalom, x generáció, y generáció, z-generáció

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Kriston László

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.

Tovább olvasom »
befektetés, értékpapír, okostelefon, online, web

Befektetéseinkről is telefonon döntünk

piacesprofit.hu

Az online vásárlás és banki ügyintézés mellett a megtakarítások során is egyre inkább teret nyerhetnek a webes felületek és telefonos alkalmazások. A hazai befektetők jelzései alapján egyelőre inkább az asztali eszközöket használják ilyen célból, a fejlesztések azonban ezen a területen is az okostelefonok irányába mutatnak – jelezte a K&H.

Tovább olvasom »
betiltás, cenzúra, internet, online, weboldalak

Terjed az internetes cenzúra

PP/MTI

Az Európa Tanács tagállamaiban széles körben elterjedt internetes oldalak önkényes elérhetetlenné tétele veszélyezteti a véleménynyilvánítás szabadságát – jelentette ki az Európa Tanács emberi jogi biztosa. 

Tovább olvasom »