online

5G, adatbiztonság, barátok, bizalom, chatapp, család, dolgok internete, elvesztés, emberi kontaktus, függőség, google maps, hacker, hangvezérelt, haverok, hobbi, iot, költés, mobiltelefon, nsa, offline, okos otthon, okostelefon, online, randizás, sms, szelfi, tárca, telkom, utazás, üzenet, x generáció

Miért fontosabb az okostelefonunk, mint a randizás?

Kriston László

Ne is áltassuk magunkat, totális okostelefon-függőségben élünk. Egyre fontosabb és nélkülözhetetlenebb számunkra az, hogy állandó összeköttetésben legyünk a világgal a telefonunkon keresztül. Enélkül olyan, mintha megszűnne az életünk, nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Lassan elfelejtünk offline létezni, derült ki egy új, nyolc országra kiterjedő felmérésből.

Tovább olvasom »
bank, fintech, irányelv, online, psd2, szolgáltatás

Itt az új világ a bankok nyakán

piacprofit.hu

Hatalmas versenyre készülhetnek a klasszikus pénzintézetek a fintech cégeket és startupokat is helyzetbe hozó új EU-s rendelet miatt. Az első, új típusú szolgáltatást végző hazai fintech cég már meg is kapta a működési engedélyt az MNB-től. 

Tovább olvasom »
hitel, könnyítés, online, személyi kölcsön, szerződés

Gombnyomásra jöhet a kölcsön

piacesprofit.hu

Egy friss jogszabályváltozásnak köszönhetően a jövőben jelentősen bővülhet a Magyarországon elérhető online személyi kölcsönök piaca. Gyorsan elterjedhetnek azok a szolgáltatások, amelyekkel okostelefonon vagy laptopon keresztül, akár utazás közben, munkaidőn kívül is igényelhetünk személyi kölcsönt. 

Tovább olvasom »
biztonság, e-aláírás, elfogadás, online

Olyan, mintha két tanú előtt írna alá

piacesprofit.hu

Chipkártya és segédeszköz nélkül, akár okostelefonon is aláírhatunk teljes bizonyító erejű magánokiratnak megfelelő joghatással. Az így létrehozott minősített e-aláírást az unió minden országában elfogadják, teljes bizonyító erejű magánokiratnak felel meg.

Tovább olvasom »
bevásárlás, karácsony, online, stressz, web

Igen, lehet stresszmentes a karácsony

piacesprofit.hu

Az ajándékvásárlás a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent, aminek egyik oka, hogy egyre később kezdünk ajándékokat keresni: tavaly még 83% volt azoknak az aránya, akik a karácsonyt megelőző négy hétben már vásároltak valamit, idén viszont már csak 64% gondol ilyen korán a meglepetések beszerzésére.

Tovább olvasom »
digitális, hirdetés, kelet-európai régió, online, reklám, tévé

Reklámban Magyarország jól teljesít

piacesprofit.hu

A közép- és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is, értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor