online vásárlás

bővülés, e-kereskedelem, gki, online vásárlás

A heti nagybevásárláshoz is az internetet használjuk

piacesprofit.hu

Az az e-kereskedelmi iparág intenzíven bővül, mára 4,5 százalékát adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalomnak. GKI Digital mérései szerint a magyarországi internetes rendelések összértéke 2018-ban mintegy 17 százalékkal múlta felül a 2017-es szintet. 2019 elején 3,2 millió fő vásárol rendszeresen online, ami a tavalyi évhez képest 6,5 százalékos bővülést mutat.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, fogyasztóvédelem, online vásárlás, szabálytalanság, tájékoztatás

Sunyi módon ver át sok online portál

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok vizsgálata szabálytalanságokat tárt fel az e-kereskedelmi honlapokkal kapcsolatban. A legtöbb esetben az árak és a különleges ajánlatok feltüntetése esetén nem volt megfelelő a tájékoztatás.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, online vásárlás, valentin-nap

Valentin-nap: egyre többet költünk szeretteinkre

piacesprofit.hu

A Mastercard adatai alapján a szeretteinkre fordított költések aránya 3 százalékkal nőtt az elmúlt 3 évben, a többség (30%) pedig az utolsó pillanatban, február 14-én vette meg a Valentin-napi ajándékot kedvesének. Ezzel szemben a magyarok pár nappal hamarabb gondoskodnak az ajándékról, és egyre gyakrabban lepik meg virággal vagy ékszerrel szívük választottját.

Tovább olvasom »
karácsonyi szezon, kiskerekedelem, online vásárlás

Az év végi hajrá nem ér véget az ünnepekkel

piacesprofit.hu

A karácsony közeledtével felpörög az online vásárlás is, a hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják ebben az időszakban. Az év végi hajrá azonban nem ér véget az ünnepekkel, hiszen kezdetét veszi a termékek cseréjének, visszaküldésének időszaka, az Egyesült Államokban például tavaly az interneten vásárolt áruk csaknem 30 százalékát vitték vissza az üzletekbe.

Tovább olvasom »
call center, online vásárlás, ügyfélszolgálat

Emiatt akad el minden negyedik online vásárlás

piacesprofit.hu

Az internetes kiskereskedelemben minden negyedik vásárlás akad el amiatt, hogy a vásárlóknak nincs elegendő információjuk a termékről, vagy az értékesítési felület használata nem elég egyértelmű – állítják az Arenim Technologies szakértői. A probléma a Black Friday, Cyber Monday és a karácsony által keretezett értékesítési időszakban még súlyosabb kihívás elé állítja a kiskereskedőket, de a stockholmi központú, budapesti fejlesztőközpontot működtető callcenter-szakértők szerint létezik megoldás.

Tovább olvasom »