Online vállalkozás cikkek


Négy ok, amiért érdemes saját online vállalkozásba fognod

Négy ok, amiért érdemes saját online vállalkozásba fognod 

A világ gyorsan változik, a siker titka pedig az, ha a világ változásaival lépést tudunk tartani. Ez persze nem mindig könnyű, mert a változásokat gyakran bizonytalanság övezi. Szereted a munkahelyed, de kicsit unod is, szívesen kipróbálnál valami újat. Vannak ötleteid, amikről úgy gondolod, sikerre tudnád vinni őket. Régóta szeretnél saját blogot, ahol az írásaidat, alkotásaidat megmutatnád a világnak. Benned is felmerültek már ezek a gondolatok? Online vállalkozásod beindítása egyszerűbb, mint gondolnád!
Miért fontos a fókusz az online vállalkozásban?

Miért fontos a fókusz az online vállalkozásban? 

Rengetegszer előfordul, hogy egy új online vállalkozás vezetője irányt veszít, mert egyidőben túl sokfelé próbál mozdulni. Az összpontosításnak, összetartásnak és összehangoltságnak (amit most összefoglalóan és az egyszerűség kedvéért nevezzünk fókusznak) hiánya az üzlet mozdíthatatlanságához, végső soron kudarcához vezet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo