online kiskereskedelem

gki, kereskedelem, marketing, online kiskereskedelem, vásárlási élmény, vásárlási szokások

Nem az a kérdés mit adunk el a neten, hanem az, hogyan

piacesprofit.hu

Világszerte – így hazánkban is – évről évre többet és többször vásárolunk online. Ráadásul a vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása. Ehhez viszont egyre inkább szükség van a perszonalizált marketingeszközök használatára – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből, melynek fókuszában a webáruház-marketing állt.

Tovább olvasom »
online értékesítés, online kiskereskedelem, webshopok

Öt tévhit a webáruházakról

kfarkas

Míg a kiskereskedelmi forgalom inkább stagnál hazánkban, addig az interneten folytatott kereskedelem mindinkább növekszik. Sok kereskedő még mindig nem, vagy rosszul használja ki az internet kínálta lehetőségeket. Szakértőnk rámutat néhány pontra, amelyek a siker gátjai lehetnek!

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, kkv informatika, online kereskedelem, online kiskereskedelem, online marketing, webshop

Webshop trendek: bővül és változik az online piac

piacesprofit.hu

A webshop tulajdonosok 68 százalékánál az elmúlt évben nőtt a forgalom, a vásárlások felénél átlagosan a kosarak mérete is nagyobb lett. A folyamatos fejlesztések mellett ennek a trendnek köszönhető, hogy minden második online felülettel is rendelkező üzlet bevételeinek legalább felét itt éri el.

Tovább olvasom »
kkv informatika, online kiskereskedelem, webshop

Félre a kétségekkel: internetre magyar kereskedők!

piacesprofit.hu

Töretlenül folytatódik az online kereskedelem előretörése a világon és Magyarországon is. A hazai piacon annak ellenére, hogy a kiskereskedelmi forgalom visszaesett, az online szegmens húsz százalékos növekményt tudott felmutatni. Idén még gyorsabb lehet a növekedés, március elején megnyílik a Tesco hazai webáruháza.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, mobilvásárlás, okostelefon, online értékesítés, online kiskereskedelem, webáruház

Robbant a mobilvásárló piac Magyarországon

piacesprofit.hu

Robbanásszerű növekedésnek indult a mobileszközökön keresztüli vásárlás Magyarországon. A Vatera üzemeltetőjének oldalain tavaly csaknem elérte a 29 milliót az ilyen eszközökről érkező látogatószám, amely ötszörös növekedés 2011-hez képest, miközben az átmenő forgalom mobilon 200 millió forintról csaknem egymilliárd forintra emelkedett tavaly.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, lakossági fogyasztás, online kiskereskedelem

Kevesebb kütyüt vásárolunk

piacesprofit.hu

A GfK Kereskedelem és Technológia adatai szerint mind az IT szektor, mind a háztartási kis- és nagygépek, de a nyomtatók és multifunkcionális irodaeszközök piaca is zsugorodott 2012 első tíz hónapjában. Kivételt talán csak a legmodernebb technológiát képviselő tabletek és e-könyv olvasók szegmense jelent, ahol az általános keresletcsökkenés ellenére is egyaránt bővült az eladás és a forgalmazott érték.

Tovább olvasom »