online kereskedelem

e-kereskedelem, online kereskedelem, webshopok

Karácsonykor nagyot szakíthatnak a webshopok

piacesprofit.hu

Az online üzletekben is megkezdődött az ünnepek előtti nagy hajrá: az Egyesült Államokban a karácsonyi bevásárlást megnyitó hálaadás és „fekete péntek” alkalmával az internetes vásárlások csaknem 3 milliárd dollárt tettek ki, hazánkban pedig 46 milliárd forintos forgalmat jósolnak a szakértők decemberre.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, karácsonyi szezon, online kereskedelem

Karácsonyra akcióznak a webshopok

piacesprofit.hu

A legnagyobb hazai e-kereskedők részvételével közös kedvezményrendszert indított a SzEK.org. Az öt héten át tartó „Vedd a neten!” akcióban résztvevő webshopok bár-melyikében vásárolva, ha bankkártyával fizetünk, jelentős kedvezményekre jogosító utalványokat kapunk, amelyeket valamely másik partnernél válthatunk be – online és azonnal.

Tovább olvasom »
céghír, kiskereskedelem, online kereskedelem

Az egész országban terjeszkedik az Euronics

piacesprofit.hu

Tovább erősíti piaci részesedését és az Euronics márkanevet a Vöröskő Kft. A hazai műszakicikk-kereskedelmi piac egyik legnagyobb szereplője jelentős terjeszkedéssel, franchise-rendszere bővítésével, megújuló weboldallal és további szakértői szolgáltatásokkal készül 2014-re. Első lépésként november 7-én Soroksáron nyílik új Euronics MEGA áruház, és ugyanezen napon megújult, modern külsővel újranyit a Dunaújvárosban 2001 óta működő üzlet is, melyeket – főként a keleti országrészben – újabbak követnek majd.

Tovább olvasom »
márkaépítés, online kereskedelem, webshop

A webáruházból is jobb a márkás

piacesprofit.hu

Egyre többen, többször és többet vásárolnak az interneten: 2012-ben már a világhálón bonyolódott a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom 2,7 százaléka. A legtöbb magyarországi webáruház nem panaszkodhat, hiszen többségük jelentős forgalomnövekedést ért el tavaly, miközben a hagyományos kereskedők jobbára a forgalom csökkenését érzik. Mindez azonban nem jelenti azt, hogy a webáruház önmagában garancia a sikerre.

Tovább olvasom »
online kereskedelem, webshop

Miért nem lett mindenki multimilliomos?

kfarkas

A válságban egyetlen kiskereskedelmi csatorna van, amely töretlenül növekszik, mégpedig az online kereskedelem – hangzott el a Piac&Profit által szervezett KKV-AKADÉMIÁN. A magyar kkv-k akár üzleti ügyfeleiknek, akár a fogyasztóknak értékesítenének, nem tehetik meg, hogy ne legyenek jelen az online értékesítés világában.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor