online kereskedelem

akció, black friday, fekete péntek, kiskereskedelem, online kereskedelem

Ez a péntek más lesz, mint a többi

piacesprofit.hu

Alig másfél hónap és újra itt az év legjobban várt akciós napja, a Fekete Péntek, azaz a Black Friday, amellyel egyébként a karácsonyi kereskedelmi szezon is kezdetét veszi. A korábban csak az Amerikai Egyesült Államokban ismert esemény vitathatatlanul népszerűvé vált világszerte, most már a magyarok csaknem 90 százaléka hallott már róla és felük tervezi is, hogy vásárol ezen a napon valamit.

Tovább olvasom »
facebook, konverzió növelés tippek, közösségi oldalak, online kereskedelem, online marketing, webáruház

Webáruház a Facebookon: 6 tipp kezdőknek

piacesprofit.hu

Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A rendszer viszonylag felhasználóbarát, az eredmények pedig gyorsan jönnek és jól követhetők is – a Kosárérték.hu szakértőjének segítségével kezdő webáruház-üzemeltetőknek adunk tippeket a Facebook használatához.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, instagram, online kereskedelem, online reklám

Eladni is lehet az Instagramon

piacesprofit.hu

Az Instagram közösségi platformon naponta 200 millió felhasználó látogat meg legalább egy üzleti profilt, ami komoly lehetőség az e-kereskedők számára. A Kosárérték magazin bemutatott pár eszközt, amik megkönnyítik az Instagramon történő hirdetést, eladást.

Tovább olvasom »
európai bizottság, kartell, online kereskedelem, uniós szabályozás, versenyjog

Újabb gigabírság multicégeknek: a webshopoknál is számít a versenyjog

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság négy nagy háztartási elektronikai céget (Asus, Philips, Pioneer és Denon & Marantz) sújtott több, mint 111 millió eurós bírsággal – tájékoztatott a CHSH Dezső és Társai Ügyvédi Iroda. Az eljárás 2017 februárjában indult meg, ugyanis felmerült annak a gyanúja, hogy az említett cégek meghatározzák, hogy az online kereskedőik (tipikusan web áruházak, amelyeket kisebb vállalkozások üzemeltetnek) milyen áron értékesíthetik tovább termékeiket.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, fizetés, készpénz, online kereskedelem

Online vásárolunk, de még készpénzben fizetünk

piacesprofit.hu

Az okostelefonok és állandó online jelenlét következtében 2017-ben az e-kiskereskedelem közel hatszor nagyobb forgalomnövekedést ért el, mint a hagyományos kiskereskedelem. Habár a vevők részéről még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetőeszköz, egyre inkább nő az online fizetés iránti igény, amire a kkv-szektornak is reagálnia kell – jelzi a K&H.

Tovább olvasom »
csomagküldés, logisztika, netes vásárlás, online kereskedelem

A netes vásárlások a logisztikai piacot is pörgetik

piacesprofit.hu

A magyar vásárlók 2017-ben mintegy 33 milliószor rendeltek terméket online, melynek 70 százalékát külső logisztikai cég juttatta célba, ráadásul tavaly a kézbesítési díjat nekünk, vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett kifizetnünk. Azonban ez az idilli állapot a logisztikai cégek és kereskedők részéről is áldozatokkal járt, így az áremelések hatását idén már a vásárlók is megérezhetik – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei második tanulmányából.

Tovább olvasom »
gdpr, online kereskedelem, uniós adatvédelmi rendelet, webshopok

Hogyan érinti a webshopokat a GDPR?

piacesprofit.hu

A webshopot üzemeltető vállalkozások jó része feltehetően már találkozott az adatvédelemmel, rendelkezik a honlapjára feltöltött adatkezelési tájékoztatóval, esetleg adatvédelmi szabályzata is van és tevékenységét bejelentette a NAIH részére. Jogosan merülhet fel tehát a kérdés, hogy miben is új a GDPR és a webshopoknak mit is kell tenniük annak érdekében, hogy felkészüljenek az új adatvédelmi rendeletre, közismertebb nevén a GDPR-ra.

Tovább olvasom »
az év internetes kereskedője, online kereskedelem

Újra keresik az Év Internetes Kereskedőjét

piacesprofit.hu

Tizenkettedik alkalommal ítélik oda az Év Internetes Kereskedője Díjat, mellyel a legjobb magyar online kereskedőket tünteti ki a szakmai zsűri és a vásárlóközönség. Minden olyan Magyarországon bejegyzett vállalkozás részt vehet a versenyen, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor