online kereskedelem

online kereskedelem, star wars

Az online kereskedelemben is Star Wars fanatikusok a magyarok

piacesprofit.hu

Tavaly közel 30 millió forint értékű Star Wars relikvia talált új gazdára Magyarországon – derült ki a Vatera adataiból. A felmérésben részt vevők harmada Han Solot jelölte meg kedvencnek, csupán a 7. helyet foglalja el Darth Vader, ugyanakkor az eladási statisztikák alapján a nagyúr a legkeresettebb  A valaha eladott legdrágább Star Wars relikvia egy flipper volt, amelyért 500 000 forintot fizettek a piactéren.

Tovább olvasom »
digitális gazdaság, kína, online kereskedelem, túlmunka, túróra

Dolgozzatok heti hatvan órát… és szeressétek

kfarkas

Van egy árnyoldala a kínai internetes gazdaság száguldásának, amit a kizsákmányolt dolgozók egyre jobban éreznek. A heti hatvan óra munka egyáltalán nem szokatlan, miközben a munkáltatók, mint Jack Ma az Alibaba milliárdos alapítója, még azt is elvárják, hogy szeressék a munkájukat.

Tovább olvasom »
az év internetes kereskedője, online kereskedelem

Szavazz te is kedvenc webáruházadra

piacesprofit.hu

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, online kereskedelem, uniós szabályozás, webshopok

Új termékbiztonsági EU-s díj online kereskedőknek

piacesprofit.hu

Termékbiztonsággal kapcsolatos új Európai Uniós díjat vezet be idén az Európai Bizottság melyre a termékbiztonságban élen járó vállalkozások jelentkezhetnek. A kis- és nagyvállalkozások között egyaránt kiosztott díjakra az online értékesítés és a gyermekápolási termékek kategóriájában lehet nevezni.

Tovább olvasom »
konferencia, online kereskedelem, webkereskedelem, webshopok

Mit vár el a vásárló egy webáruháztól?

piacesprofit.hu

Az e-kereskedelemben nincsenek határok, ez óriási lehetőséget kínál a magyar webáruházaknak, de nem csak nekik! A nagykereskedelmi ellátók elvihetik a nagykereskedelmi piacot. Mi marad nekünk? A PSD2 fellendítheti az e-kereskedelmet? Hogyan használjuk ki előnyösen a fizetési feltételek felgyorsulását?

Tovább olvasom »
online kereskedelem, webshopok

Sikerszakmát szeretne? Nyisson webáruházat

piacesprofit.hu

A hazai e-kereskedelem növekedése évek óta 20 százalék körüli, amivel a kontinens legdinamikusabban fejlődő piacai közé tartozunk. Továbbra is hatalmas a hatalmas a teljes kiskereskedelem és az online kereskedelem növekedési üteme között; míg a hagyományos kisker „csupán” 6% körüli növekedést produkál, a webáruházak növekedése 18-20 százalék körüli.

Tovább olvasom »
karácsonyi szezon, online értékesítés, online kereskedelem

Ha a kereskedőket kérdezzük, ez egy szuperjó karácsony volt

piacesprofit.hu

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. Azonban még mindig vannak olyan területek, ahol erősíteni lehet a vásárlói élményt, s vele a szezon sikerét is: a Black Friday esetében az árképzésen érdemes még csiszolni, a karácsonyi online vásárlásoknál pedig továbbra is kihívás az időben történő kiszállítás.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor