online kereskedelem

csomagküldés, logisztika, netes vásárlás, online kereskedelem

A netes vásárlások a logisztikai piacot is pörgetik

piacesprofit.hu

A magyar vásárlók 2017-ben mintegy 33 milliószor rendeltek terméket online, melynek 70 százalékát külső logisztikai cég juttatta célba, ráadásul tavaly a kézbesítési díjat nekünk, vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett kifizetnünk. Azonban ez az idilli állapot a logisztikai cégek és kereskedők részéről is áldozatokkal járt, így az áremelések hatását idén már a vásárlók is megérezhetik – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei második tanulmányából.

Tovább olvasom »
gdpr, online kereskedelem, uniós adatvédelmi rendelet, webshopok

Hogyan érinti a webshopokat a GDPR?

piacesprofit.hu

A webshopot üzemeltető vállalkozások jó része feltehetően már találkozott az adatvédelemmel, rendelkezik a honlapjára feltöltött adatkezelési tájékoztatóval, esetleg adatvédelmi szabályzata is van és tevékenységét bejelentette a NAIH részére. Jogosan merülhet fel tehát a kérdés, hogy miben is új a GDPR és a webshopoknak mit is kell tenniük annak érdekében, hogy felkészüljenek az új adatvédelmi rendeletre, közismertebb nevén a GDPR-ra.

Tovább olvasom »
az év internetes kereskedője, online kereskedelem

Újra keresik az Év Internetes Kereskedőjét

piacesprofit.hu

Tizenkettedik alkalommal ítélik oda az Év Internetes Kereskedője Díjat, mellyel a legjobb magyar online kereskedőket tünteti ki a szakmai zsűri és a vásárlóközönség. Minden olyan Magyarországon bejegyzett vállalkozás részt vehet a versenyen, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat.

Tovább olvasom »
keresőoptimalizálás, online kereskedelem, seo

A magyar webshopok fele nem biztonságos

piacesprofit.hu

Komoly változások történnek az idei évben a Google-nél: az idei évtől az asztali és a mobil oldalaink értékét is a mobil eszközökön mérhető eredmények alapján fogja rangsorolni. Azok a webshopok, amik elaludják az átállást, sokat veszíthetnek ezen.

Tovább olvasom »
európai bizottság, online kereskedelem, uniós szabályozás

Betiltják az indokolatlan területi alapú internetes korlátozásokat

PP/MTI

Tilos lesz az indokolatlan területi alapú internetes korlátozás az Európai Unióban a tagállamok kormányait tömörítő tanács keddi jóváhagyása nyomán, így a fogyasztók szabadon választhatnak majd, honnan rendelnek a világhálón, ugyanis állampolgárságuk, lakhelyük vagy tartózkodási helyük alapján nem tagadhatják meg tőlük a vásárlást, és nem irányíthatják át őket más weboldalakra az online kereskedők.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, kiskereskedelem, online kereskedelem, online vásárlás, valentin-nap

A nap, amikor a szív győz az ész felett

piacesprofit.hu

A virágárusok a Valentin-nap nagy nyertesei, de az éttermek, az ajándékboltok, a mozik és az ékszerészek sem panaszkodhatnak – pedig Magyarországon ez a legkevésbé elfogadott ünnep, csak a lakosság 40 százaléka lepi meg párját ezen a napon és még az ukránok is többet költenek ajándékra.

Tovább olvasom »
autópiac, használt autó, online kereskedelem

Nepperkedés kezdőknek

piacesprofit.hu

A Használtautó.hu oldala nap mint nap több mint négyezer új autós hirdetéssel találkozik, jókkal, kevésbé jókkal és nevetségesen rosszakkal. Az autódat valószínűleg gyorsan és jó áron fogod tudni eladni, ha megfogadod ezt az öt tanácsot, amit az oldal készítői szedtek össze, hogy megkönnyítsék a hirdetés megírását.

Tovább olvasom »
online kereskedelem, online marketing, tartalommarketing

Kövesd a vevőt! – hajsza több eszközön át

piacesprofit.hu

Hallotta már ezt a panaszt, hogy a látogatók manapság csak nyomkodnak összevissza és érthetetlennek tűnik, miért hagyják el az oldalt, ahelyett hogy vennének? A sikeres interernetes kereskedelemben létszükséglet, hogy ismerjük és megértsük a vevő szokásait, igényeit és jó élményt is adjunk a számára.

Tovább olvasom »
ékszer, luxus, online kereskedelem, óra, webáruház

A luxus márkák is ráfanyalodnak a netre

piacesprofit.hu

A nagy óragyártók pár éve még húzták az orrukat, ha szóba került a kereskedés a világhálón. „Mi a butikjainkban páratlan vásárlói élményt nyújtunk vevőinknek – az interneten ez hiányzik”, hangoztatták. Napjainkban már Omega vagy IWC luxusórát éppúgy lehet rendelni Facebook-oldalon, mint Swatchot.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor