online értékesítés

e-kereskedelem, fogyasztóvédelem, gki, online értékesítés, online kereskedelem

A fogyasztóvédelem is az e-kereskedelemre figyel idén

piacesprofit.hu

2017-ben – folytatva a megkezdett irányokat – a szabályozói oldal is kiemelt figyelmet szentel az e-kereskedelmi szektor hatékonyabb szabályozásának, valamint azon belül fogyasztóvédelem kérdéskörének – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, felmérés, gki, karácsonyi szezon, online áruházak, online értékesítés, webáruház

Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége

piacesprofit.hu

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, házhozszállítás, logisztika, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés, vásárlói hűség, webshop

Így lehet versenyben maradni az online piacon

Timár Gigi

Az e-kereskedelemben egyre többen látnak lehetőséget, nem is alaptalanul. Tévedés lenne azonban azt hinni, hogy könnyű terepről van szó. A hazai piacon az újak helyett a visszatérő vásárlókban lehet a pénz, de csak akkor fog menni, ha követjük a trendeket. Megmutatjuk, mit érdemes!

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, ikea, multichannel marketing, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés

Online-ra vált az Ikea is

piacesprofit.hu

A legnagyobb svéd bútoráruház is belép az online értékesítési piacra. A tesztüzem most indul, nyárra jön a következő lépés. A nagyoknak is fel kell vennie a tempót, a vásárlók online is élményt akarnak.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, multichannel marketing, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés, többcsatornás értékesítés

Nem ellenfelek már az online és fizikai boltok

piacesprofit.hu

A vásárlási szokások átalakulásának eredményeként a hagyományos kereskedők fokozatosan erősítik online jelenlétüket, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. A valóságos vs. virtuális boltok összevetés immár a múlté: a valóságos és virtuális boltok szimbiózisa sokkal helytállóbb – a Nielseng globális felmérése szerint.

Tovább olvasom »
logisztika, online értékesítés, PP konferencia, webáruház, webes értékesítés, webshop kialakítása, webshopok

A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

Timár Gigi

Már az online kereskedelemben sem jön be minden, sokan már hosszú évek óta csiszolgatják a tökéletes értékesítési technikákat. A nagyokat már nem könnyű utolérni, ha valaki csak most indulna, de tanulni tőlük bőven lehet. A Piac & Profit konferenciáján három hazai e-kereskedelmi nagyágyú osztotta meg tapasztalatait.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor