okostelefon

álláskeresés, applikáció, mobil, okostelefon

Állást is okostelefonnal keresünk

piacesprofit.hu

A Magyarország vezető állásportáljára, a Profession.hu-ra érkező látogatások kétharmadát ma már okostelefonról indítják, ezzel szemben az elmúlt három évben a csak számítógépet használó álláskeresők aránya meredeken csökkent.

Tovább olvasom »
5G, adatbiztonság, barátok, bizalom, chatapp, család, dolgok internete, elvesztés, emberi kontaktus, függőség, google maps, hacker, hangvezérelt, haverok, hobbi, iot, költés, mobiltelefon, nsa, offline, okos otthon, okostelefon, online, randizás, sms, szelfi, tárca, telkom, utazás, üzenet, x generáció

Miért fontosabb az okostelefonunk, mint a randizás?

Kriston László

Ne is áltassuk magunkat, totális okostelefon-függőségben élünk. Egyre fontosabb és nélkülözhetetlenebb számunkra az, hogy állandó összeköttetésben legyünk a világgal a telefonunkon keresztül. Enélkül olyan, mintha megszűnne az életünk, nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Lassan elfelejtünk offline létezni, derült ki egy új, nyolc országra kiterjedő felmérésből.

Tovább olvasom »
közlekedésbiztonság, mobilozás, okostelefon

A modern kor ittas vezetése a volán mögötti mobilozás

piacesprofit.hu

Tízből négyen használják az okostelefonjukat vezetés közben, közülük pedig minden ötödik ember üzeneteket és közösségi médiás bejegyzéseket is szokott írni az autóban – a többi közt ez derül ki az Aegon reprezentatív felméréséből. A kutatás szerint a sofőrök azt sem tudják helyesen, mit tilos és mit szabad.

Tovább olvasom »
ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
applikáció, e-matrica, enzinkút, okostelefon

A mobilhoz nyúlunk, ha matrica kell

piacesprofit.hu

Egyre többen próbálják ki és használják rendszeresen az applikáción keresztüli autópályamatrica-vásárlásokat is: egy év alatt tíz százalékponttal nőtt azok aránya, akik használtak már okostelefonos alkalmazást a tranzakciókhoz.

Tovább olvasom »