okoseszközök

adathalászat, dolgok internete, it a cégben, it-biztonság, okoseszközök, zsarolóvírusok

Hogyan támadhatnak ránk a neten?

piacesprofit.hu

A tavalyi év bebizonyított a cégeknek és magánszemélyeknek egyaránt, hogy senki sem lehet biztonságban, előbb-utóbb mindenki a kiberbűnözők célpontjává válik. A Hunguard szakembereinek segítségével összegyűjtöttük, milyen formában érkezhet a támadás és hogyan védekezhetünk ezek ellen.

Tovább olvasom »
infokommunikació, információs társadalom, okoseszközök, okostelefonok

Már filmet is telefonon nézünk

piacesprofit.hu

Okostelefont mára közel 4 és félmillióan használnak hazánkban, 90 százalékuk valamilyen tartalmat is rendszeresen fogyaszt a mobilján. Az okostelefonok minden más eszközt pótolni tudnak: a hírek, cikkek olvasása és a zenehallgatás mellett már nemcsak rövid videókat, hanem filmeket is nézünk rajtuk.

Tovább olvasom »
marketing, marketing trendek, mobileszközök, okoseszközök, online marketing, tartalommarketing, ügyfélekezés

6+1 marketing trend 2017-re

piacesprofit.hu

A minden területen végbemenő digitalizáció, a valós konverziókkal lenyűgöző Big Data-ra épülő megoldások és az élet minden területén tetten érhető „mobileszköz-hegemónia” kihívásokat tartogat a megbízók számára is.

Tovább olvasom »
információs társadalom, okoseszközök, okostelefon

Új telefon? Egy éven belül összetörik

piacesprofit.hu

A 35 év alatti okostelefon tulajdonosok 12 hónapon belül összetörik új készüléküket, és a felhasználók közel fele sérülten is tovább használja készülékét. Bár drágán vesszük őket, a legtöbben egyszerűen lusták ahhoz, hogy vegyenek rá egy sima tokot.

Tovább olvasom »
információs társadalom, okoseszközök, technológia

A high-tech ma már fontosabb, mint a luxus?

piacesprofit.hu

Bár látszólag minden változatlan, reptereken bámuljuk a gyönyörű svájci órareklámokat, az elmúlt években észrevétlenül fordult nagyot az óraipar világa. Mára már a mechanikus óragyártásban is kiemelkedő japánok az eddig domináns svájci óra-óriások ajtóin dörömbölnek. Persze csak szerényen, japánosan. A high tec ma már fontosabb, mint a régi vágású luxus, és az Y-generációhoz is más hangon is kell szólni. Ilyen egy trendforduló.

Tovább olvasom »
céges honlap, fogyasztói szokások, információs társadalom, okoseszközök, online vásárlás, webshopok

Véglegesen mobilra állt át a web

piacesprofit.hu

Most fordult elő először, hogy mobil eszközökön többet netezett a világ, mint hagyományos számítógépeken a StatCounter adatai szerint. Ez a tendencia az online vásárlásoknál is megfigyelhető, az internet a jelek szerint véglegesen mobilra állt át.

Tovább olvasom »
karácsonyi szezon, kiskereskedelem, okoseszközök, okostelefon

Okostelót, drónt és tévét hoz a Jézuska

piacesprofit.hu

Idén karácsonyra a korábbinál nagyobb méretű tévéket és okostelefonokat, valamint egyre nagyobb tudású drónokat vásárolnak majd sokan itthon – ez következtethető ki az adatokból.  A statisztikákból az is látszik, hogy az okos készülékek térhódítása minden fronton töretlen: jól fogynak az okosórák, fitneszpántok és wifis kamerák kedvező árú modelljei is.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, mobileszközök, okoseszközök, online kereskedelem, online vásárlás

Ideje odafigyelni a mobilra

piacesprofit.hu

Fordulat az e-kereskedelemben: a Criteo kutatási eredményei szerint hamarosan több vásárlás történik mobilon, mint asztali gépen. Az e-kereskedelmi vállalatok számára itt az idő, hogy még inkább a mobil üzletágra fókuszáljanak.

Tovább olvasom »
irodapiaci trendek, mobilapplikáció, okoseszközök

Az irodapiacon is hódítanak a mobilappok

piacesprofit.hu

A dolgozók világszerte egyre mobilisabbá válnak, ugyanakkor folyamatosan elérhetőnek kell lenniük, ezért egyre többen és egyre több helyen keresnek színvonalas irodákat, amelyek akár rugalmas konstrukcióban, rövid határidővel is lefoglalhatók. A digitális technológiákban jártas dolgozók egyre nagyobb hányada használ mobilalkalmazásokat az irodakereséshez.

Tovább olvasom »
infokommunikació, információs társadalom, okoseszközök

Nem tartanak lépést az újdonságokkal de szeretnének

piacesprofit.hu

A magyar idősebb korosztály európai viszonylatban kimagasló arányban vallja azt a nézetet, hogy a folyamatos technológiai fejlődés szükséges és elkerülhetetlen. Az álláspontjuk viszont nincs összhangban azzal, hogy milyen technológiai eszközöket és vívmányokat használnak, vagyis hogy mennyire tartanak lépést az újdonságokkal – derül ki a Samsung legújabb, 18 európai országban végzett kutatásából.

Tovább olvasom »
divat, innováció, mobileszközök, okoseszközök, retro, technológia, technológiai fejlődés, trend

Miért nem halnak ki a régi technológiák?

piacesprofit.hu

Állandó piaci rés, ami kiaknázható vagy múló hóbort a tech-nosztalgia? Meg vagyunk róla győződve, hogy az új technológiák kiváltják és megszüntetik a régieket. De ez nem minden esetben van így. A zenei antikváriumokban jól megy a bakelitlemezek forgalma. Nemcsak Budapesten, hanem világszerte. És nemcsak ez az egyetlen régi technológia, ami divatját éli manapság.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, információs társadalom, okoseszközök

Rákattannak a kütyükre a magyar csajok

piacesprofit.hu

A magyarok az európai átlagnál sokkal intenzívebben érdeklődnek a technológiai innovációk iránt – derül ki egy friss felmérésből. A kutatás azt is feltárta, hogy bár a magyar férfiak – egy bizonyos korig – fogékonyabbak az új kütyük iránt, mégis a nők élvezik jobban azok előnyeit.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor