nyaralás

belföldi turizmus, nyaralás, turizmus

Már nem is egyszer megyünk nyaralni

piacesprofit.hu

Összesen 2-3 hétre, autóval, belföldre és hotelben megszállva – ezt tervezik a legtöbben 2019-re. A tendencia nem változott, 2018-ban is ilyen jellegű utazások voltak a legnépszerűbbek – ez derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital év eleji kutatásából.

nyaralás, tábor, táborozás

Egy vagyon lehet idén a gyerekek táborozása

piacesprofit.hu

Meglepő lehet februárban a nyári táborokra gondolni, de aki szeretné elkerülni az idei drágulást, nem tehet mást! Arról, hogy milyen újfajta veszélyek jelentek meg, milyen táborokat kerüljünk messziről, és mennyit kell félretenni a gyerekek táborára idén, a Táborfigyelő gyermektábor-összehasonlító portál volt segítségünkre.

kikapcsolódás, munka-magánélet egyensúly, nyaralás

Télből a nyárba

piacesprofit.hu

Egyre több magyar ruccan ki a téli szürkeségből egzotikus nyaralásokra. A borongós szürkeségből a napfényes tengerpartra indulni rendkívül jótékony hatással lehet a szervezetünkre, felpezsdítheti motivációnkat is. De ha nem figyelünk néhány kockázatra, pontosan az ellenkező hatást érjük el a vakációval, mint amit vártunk tőle.

Tovább olvasom »
egészségügy, nyaralás, turizmus, utasbiztosítás, utazás

Télből a nyárba: mi ellen érdemes oltást kérned?

piacesprofit.hu

Nincs is annál jobb, mint amikor a téli mínuszokat hátrahagyva a forró nyárba utazunk. Választhatunk fehér homokos tengerpartot, de akár egzotikus utazást is az év bármely napján, fő, hogy kellemes élményekkel gazdagodjunk és felhőtlenül pihenjünk. Ehhez azonban nemcsak a megfelelő túra- vagy strandfelszerelésre van szükségünk, de tájékozódnunk kell a helyi szokásokról és az országban kötelező védőoltásokról is.

Tovább olvasom »
belföldi turizmus, nyaralás, szép kártya, turizmus, utazás

Így nyaraltunk idén

piacesprofit.hu

Az 1-2 éjszakás üdülés volt a legnépszerűbb a harmadik negyedévben, a foglalások több mint fele ilyen rövid időtartamra szólt – derül ki a Szallas.hu friss elemzéséből. Átlagosan 57 211 forintot költöttünk szálláshelyre. Belföldi úti célok közül Siófok, Hajdúszoboszló és Budapest tündököltek, míg a külföldiek közül Zakopane, Vir és Crikvenica vitték a prímet. A szállásfoglaló portál becslése szerint a turizmus 12,5 százalékkal bővült.

balaton, nyaralás, turizmus

Már nemcsak nyaralni járunk a Balatonra

piacesprofit.hu

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös Balaton-felméréséből kiderült, hogy már nem csak nyáron népszerű a Balaton: minden ötödik válaszadó télen is szívesen látogat ide. Sokan évente többször is elmennek a Balatonhoz, igaz, már csak egy-két napra.

Tovább olvasom »
járattörlés, kártérítés, késés, légiforgalmi sztrájk, nyaralás, ryanair, wizzair

Betelt a pohár, elég a légi sztrájkokból

piacesprofit.hu

A legnagyobb Európai Uniós turisztikai szövetségek támogatják az európai légitársaságok szövetségét annak érdekében, hogy mérsékelni lehessen a légi sztrájkok káros hatását. Csak ebben az évben 29 sztrájk okozott késéseket és járattörléseket, mely utasok millióit érintette.