növekedés

asztali, böngészés, kiskereskedelem, mobil, növekedés, online, vásárlás

Mobilon böngészünk, de az asztalon vásárolunk

piacesprofit.hu

Az online kereskedelem töretlenül halad előre: a felmérések szerint az elmúlt négy évben közel megduplázódott a forgalom. A GKI Digital adatai szerint miközben a kiskereskedelem egésze 2017-ben „csak” hozzávetőleg 6%-kal bővült egy év alatt, addig az online piac csaknem 18%-kal tudta növelni bevételeit. Adatok szerint a legtöbben mobilon válogatnak az ajánlatok között, a vásárlást azonban asztali gépről intézik.

Tovább olvasom »
csr, elégedetlenség, etikus cég, externália, felzárkóztatás, fenntarthatóság, jövő, jövőtudatos, kiszervezés, környezetszennyezés, márka, növekedés, outsourcing, stakeholder, társadalmi egyenlőtlenségek, társadalmi kohézió, társadalom, vagyoni egyenlőtlenség, vállalati felelősségvállalás

Externáliák: már minden kár házon belül van

Kriston László

Földünk öntisztító, regeneráló kapacitásának a határait feszegetjük. A társadalmi problémák is összefüggenek az üzleti szféra működésével. Nincsenek már házon kívül lévő externáliák: érvényesül a bumeránghatás, minden visszaüt. Új üzleti gondolkodásra van szükség, mely a saját üzleti döntések következményeként ismeri el a válságjelenségeket, és orvosolni tudja azokat.

Tovább olvasom »
balaton, növekedés, szállás, turizmus, vendégéjszakák

Turistában nincs hiány

piacesprofit.hu

Egyértelmű sikerrel zárta az idei év első öt hónapját a turizmus, folyamatosan érezhető az erősödés, különösen belföldön. A Balatonnál a sokszor változékony időjárás ellenére is kétszámjegyű idén a növekedés, a tó és környéke egyre inkább négy évszakos úti céllá válik.

Tovább olvasom »