Net cikkek


Jót tenne, ha csak két napig nem bámulnánk a képernyőt

Jót tenne, ha csak két napig nem bámulnánk a képernyőt 

Sokan közülünk reggeltől napestig lógunk a neten. Mindegyre nézzük az e-maileket, a Facebookot, az online-ajánlatokat ruhákban és filmekben. Mindez károsítja a munkaképességünket, az alkotókészségünket.
Mások értékelése alapján vásárolunk a neten

Mások értékelése alapján vásárolunk a neten 

A legtöbb hagyományos és online kereskedő a karácsonyi időszakban bonyolítja éves forgalmának jelentős részét – így nem csoda, hogy ilyenkor a minőségi kifogások száma is megugrik. Érdemes tehát jól megválasztani, hol szerezzük be az ajándékokat.
Ne válasszuk az info vagy a biz kiterjesztést

Ne válasszuk az info vagy a biz kiterjesztést 

Internetes portálunk tervezése szempontjából rendkívül fontos, hogy milyen domain nevet választunk oldalunknak. A dologban fordulhatunk internet-szolgáltatónkhoz vagy külső vállalkozáshoz, amely domain neveket árul.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo