nagyvállalat

célok, kkv, különbségek, működés, nagyvállalat, vezetés

A kkv nem egy miniatűr nagyvállalat

piacesprofit.hu

A vállalkozások megerősítésének fő célja nem a GDP növelése, hanem egy jobb működésű és szerkezetű gazdaság, illetve – és ez talán még fontosabb is – egy jobban működő társadalom kialakítása. A HÉTFA Kutatóintézet elemzése végigveszi, hogyan erősödhetne meg a Vállalkozó Magyarország.

Tovább olvasom »
dekarbonizáció, éghajlatváltozás, emissziókereskedelem, globális felmelegedés, jövő, klímaváltozás, költségstruktúra, környezetbarát, légszennyezés, nagyvállalat, stratégia, üzletpolitika

250 szennyező cégen múlik a világ sorsa

Kriston László

A világ 250 legnagyobb légszennyezőnek számító tőzsdei cégének még mindig csak az egyötöde rendelkezik emissziócsökkentési stratégiával. A Reuters és a Carbon Disclosure Project új, közös elemzése szerint az üzleti tevékenység dekarbonizációja javítja a nyereségességet.

Tovább olvasom »
index, jövő, nagyvállalat, pozitív kilátás

Bíznak jövőjükben a nagyvállalatok

piacesprofit.hu

A hazai nagyvállalatok kedvezően látják növekedési lehetőségeiket, az elmúlt három év legjobb eredményét érte el a K&H nagyvállalati növekedési indexe. A makrogazdaságot illetően változatlan környezetre számítanak az előttünk álló egy évben.

Tovább olvasom »
árbevétel, gazdasági célkitűzések, nagyvállalat, profitnövekedés, vállalati kilátások

Stabil jövőképpel bírnak a magyar nagyvállalatok

piacesprofit.hu

A K&H nagyvállalati növekedési index legfrissebb, harmadik negyedéves eredményei alapján egyértelműen stabilitás jellemző a legnagyobb hazai cégekre. A következő egy évben 2,3%-os export árbevétel és 1,5%-os profitnövekedést terveznek, a dolgozói létszám vagy a beruházások esetében pedig a kivárás jellemző.

Tovább olvasom »
7blog, digitális marketing, kkv, marketing, nagyvállalat, online maraketing, ppc, seo

Ezek voltak 2017 legnagyobb kihívásai marketing területen

piacesprofit.hu

Sokan azt gondolják, hogy egy nagyvállalati digitális marketing a legkönnyebb dolog a világon. Óriási marketing büdzsék, kiszervezett folyamatok, kiépített brand. Milyen nehézség is lenne egy ilyen környezetben? A 7blog megkérdezett 20 nagyvállalati marketing vezetőt arról, hogy mi volt 2017-ben a legnagyobb kihívás számukra a digitális marketing területén.

Tovább olvasom »
adatvesztés, it-biztonság, kibertámadás, kkv, nagyvállalat, veszteség

Nőnek a helyreállítási költségek az informatikai piacon

piacesprofit.hu

Évről évre többet költenek a vállalkozások a kiberbiztonságra (tavaly 56%, míg idén már 63%), ennek ellenére nőttek a gyakori kiberincidensek költségei – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös tanulmányából. Az „Informatikai Biztonság: költségközpont vagy stratégiai befektetés? című tanulmány szerint a legnagyobb kiadásokat a harmadik fél által okozott kiberesemények jelentik bármely méretű cég életében. Ez azt jelenti, hogy egy cégnek nemcsak a saját kiberbiztonságára érdemes odafigyelnie, hanem partnereik, alvállalkozóik informatikai biztonságának is megfelelőnek kell lennie.

Tovább olvasom »
árfolyam, közterhek, nagyvállalat, nyereség

A hazai piac húzza a nagyokat is

piacesprofit.hu

A belföldi kereslettől teszik leginkább függővé jövedelmezőségüket a hazai nagyvállalatok, miközben az évekig meghatározó közterhek mára már nem érinti annyira érzékenyen a cégeket. A forint árfolyam-változása és az infláció viszont egyre nagyobb hatással van nyereségükre – derül ki a K&H felméréséből.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor