munkavállaló

alkalmazott, belső mobilitás, facebook, gmail, google, hierarchia, hr, karrierú, keresztfunkciós team, kipróbál, lapos szervezet, munkaerőmegtartás, munkavállaló, ranglétra, tehetségfejlesztés, y generáció

Nem megutálod a munkádat, hanem megunod

Kriston László

Laposak a szervezeti struktúrák, az oldalra mozgás az új felfelé haladás. A cégek erényként tekintik azt, ha valaki több osztályon és területen is kipróbálta magát, mert sokrétűbb tapasztalatokkal és készségekkel rendelkezik, mint szakbarbár kollégái. Az Y-generáció úgysem bírja az unalmat, megtartásukhoz kulcsfontosságú, hogy engedjük nekik, próbálják ki magukat különféle feladatokban.

Tovább olvasom »
arrogáns, baby boomer, feszültség, főnök, generáció, munkaerőhiány, munkahely, munkavállaló, tekintélyelv, z-generáció

Arrogáns főnököd van? Csak a bizonytalanságát kompenzálja

Kriston László

Kivonulóban van a munkaerőpiacról a nyugdíjkorhatárt elért, rangidős hazai vezetőgeneráció, a régi gárda, mely még ’89 előtt szocializálódott. És már nem találják a közös hangot a húszasokkal, de sokszor még a harmincasokkal sem. A Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciájának előadói ismertették a dilemmákat.

Tovább olvasom »
energizál, fizetés, generáció, kiszolgál, kompetencia, menedzser, motiváció, motivált, munkaadó, munkaerőhiány, munkahely, munkavállaló, odafigyel, tudás

Hat módszer, hogy hiteles vezető legyél

Kriston László

Manapság a munkavállalók válogatnak az állások és a főnökök között, s hamar továbbállnak, ha nem tetszik nekik a munkahelyi atmoszféra. A hiteles vezető módszereit és stílusát ismertették a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »
alkalmazott, beosztott, bevonás, bizalom, borbély lászló, crm, fizetés, főnök, influencer, menedzsment, mentor, motiváció, munkaadó, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkavállaló, teljesítményértékelés, titkárnő

Hét trükk a munkaerő megtartásához

Kriston László

Ma már a dolgozók válogatnak az állások között, nem fordítva. A mentor, a bevonáson alapuló együttműködés, a bizalom, a higgadt teljesítményértékelés mind számítanak abban, hogy a munkavállaló kilép-e, vagy ottmarad egy cégnél. A fizetés csak egy a megtartó erők közül. Erről is szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 konferenciáján.

Tovább olvasom »
alkalmazott, bónusz, élmény, foglalkoztatás támogatás, folyamatszervezés, főnök, hatékonyságnövelés, hűségbónusz, motiváció, munkaadó, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkahely, munkavállaló, szoftver, tanulmányi szerződés, toborzás

Fizetek neki, és még jópofizzak is vele?

Kriston László

A munkaerőhiány miatt a munkavállalók válogatnak a munkahelyek között. Ha elege van a főnökből vagy a munkahelyi körülményekből, elmegy máshova. Hogyan lehet megtartani hát a munkaerőt? Mindenképpen többel, mint pusztán fizetésemeléssel. Mert a lojalitás és a felmondás is ösztönös, zsigeri szinten működik.

Tovább olvasom »
beosztott, bizalom, borbély lászló, coaching, csapatépítés, egyéniség, értékelés, főnök, generáció, hr, influencer, jutalom, koroszotály, korosztály, mentor, motiváció, motiválás, munkahely, munkavállaló, pályakezdő, személyiség, szervezetfejlesztés, visszajelzés, x generáció, y generáció, z-generáció

Elsősorban egyéniség vagy, nem típus

Kriston László

Mindenki elsősorban egyén, megismételhetetlen elegye különféle személyiségjegyeknek és csak másodsorban képviselője egy típusnak vagy generációnak. Ennek értelmében nincsenek univerzális receptek arra sem, hogy kit hogyan motiváljunk, terheljünk feladatokkal, kérjünk számon és jutalmazzunk. A generációs különbségekről is sok szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
adat, alfa-generáció, alkalmazkodás, automatizáció, együttműködés, fiatal, gyors, információ, instant, korosztály, kritikai értékelés, monotonitás, munkaerőhiány, munkaerőpiac, munkahely, munkavállaló, nyitott osztályterem, okos cég, oktatás, rugalmas munkavégzés, rutin, siker, soft skill, szakképzés, technológiai fejlődés, változás, z-generáció

Néhány év és itt az alfa-generáció

Kriston László

Milyen szakképzést igényel a 21. század átalakuló technológiai és üzleti környezete? Milyen értékrenddel és szokásokkal érkezik a munkaerőpiacra a 2005 után született alfa-generáció, melynek tagjai már nem is ismerik, milyen az, amikor az életvitelünk még teljesen offline és analóg volt online és digitális helyett? Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Okos cég című konferenciáján.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor