munkáltatói márka

díj, elkötelezett munkavállaló, legjobb munkahely, munkaerőhiány, munkáltatói márka, munkavállalói lojalitás, tehetséggondozás

Küzdenek a munkaerőért a legjobb cégek

piacesprofit.hu

2015-öt öt egyértelműen a munkaerőért folytatott küzdelem jellemzi a versenyszférában – derül ki az Aon Hewitt legjobb munkahelyeket vizsgáló idei kutatásából. A tehetséges munkavállalók pedig jellemzően csak a legjobb munkahelyeken szeretnek dolgozni. A legjobbak a munkáltatói márkaépítésre is figyelnek, az elkötelezett dolgozók pedig a cég sikerét is növelik.

Tovább olvasom »
béren kívüli juttatás, cafeteria, elkötelezett munkavállaló, jutalom, munkahelyi motiváció, munkáltatói márka, prémium

Év végén jutalmaznak bőkezűbben a cégek

piacesprofit.hu

Az év végi időszakban különösen fontos a munkavállalók elismerése, megbecsülése – állítják magyarországi kis- és középvállalkozások és nagyvállalatok vezetői. De milyen más alkalmakkor, milyen formában és mennyire tudatosan ismerik el a vállalatok a dolgozók munkáját napjainkban? A Sodexo 2015 novemberében végzett friss kutatása ezekre a kérdésekre ad válaszokat.

Tovább olvasom »
közösségi média, munkaerőpiac, munkáltatói márka, online marketing

Csak ésszel vadásszunk a Facebook-on

piacesprofit.hu

Az egyedi pozíciók esetében kellő körültekintéssel érdemes csak használni a közösségi médiát bár itthon is egyre meghatározóbbá válik az utánpótlás felkutatásában ez a marketing eszköz. A döntéshez több mindent érdemes mérlegelni – vélekedik a HR-szakember.

Tovább olvasom »
kiválasztás, munkáltatói márka, toborzás

Azokat kell felkutatni, akik nem keresnek állást

piacesprofit.hu

Egyre több cég küzd avval, hogy a meghirdetett, gyakran kulcsfontosságú pozíciókat betöltse és megtalálja az adott állásra a megfelelő szakembert. A legjobb jelöltekért folytatott versenyben felértékelődik, hogy ki tudja elérni azokat, akik egyébként maguktól nem keresnének állást.

Tovább olvasom »
foglalkoztatás, munkaerőpiac, munkáltatói márka

A tudás a fontos, nem a fizetés?

piacesprofit.hu

A Kelly Services legújabb felmérésének eredményei szerint számos munkavállaló hajlandó lenne feladni a magasabb fizetést és az előléptetést, ha ennek fejében esélyt kap rá, hogy új ismereteket szerezzen, javítsa a munkája és a magánélete közötti egyensúlyt vagy akár szociális-társadalmi szempontból tartalmas, a személyes elégedettségét növelő munkát végezzen.

Tovább olvasom »
közösségi oldalak, marketing, munkáltatói márka, seo

Most csábítsunk reklám nélkül

piacesprofit.hu

Nem a nyár a leggyengébb időszak a toborzók szempontjából. A BrandJob tapasztalatai szerint a jól felépített és működtetett közösségi média aktivitás pont nyáron lehet a legeredményesebb. Ha tudjuk, mit és hogyan csináljunk.

Tovább olvasom »
kiválasztás, munkaerő felvétel, munkáltatói márka, szakemberhiány, tehetséges munkavállaló

Így lehet kihalászni a jó munkaerőt

piacesprofit.hu

A technológiai fejlődés felgyorsulása és a jelenlegi gazdasági helyzet okozta változások növekvő terhet jelentenek a vállalatok számára. Egyre hangsúlyosabbá válik a tehetségek toborzása és megtartása, akik valódi hozzáadott értéket jelentenek a cégek számára. A BDO Magyarország ezért összeszedett néhány olyan szükséges lépést, amivel könnyebben megszerezhetik a cégek a jó munkaerőt.

Tovább olvasom »
munkaerőpiac, munkáltatói márka, szakemberhiány

A szakember? Az hiánycikk…

piacesprofit.hu

Egyre több cég szerint hiánycikk a szakember Magyarországon, de érdemben nem tesznek semmit ennek elkerülésére. A magyarországi hiányszakmák tízes listáját már hatodik éve a szakmunkások vezetik, második helyen a sofőrök, a harmadik helyen pedig a mérnökök állnak.

Tovább olvasom »
marketing, munkáltatói márka, szakemberhiány

Vicces videó a megoldás a szakemberhiányra?

piacesprofit.hu

2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, így minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik.

Tovább olvasom »