mosoly

beszéd, Bocsánatkérés, borbély lászló, brandépítés, cég, cégvezető, hírnév, jeff bezos, jóhír, karizma, KFC, márka, mosoly, personal branding, pletyka, reputáció, reputációmenedzsment, selfie, serényi jános, stressz, személyes márkaépítés, szereplés, sztár, Tóth Tamás, válság, y generáció, z-generáció

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Kriston László

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
kávé, mosoly, munkahely, stressz, tea, tippek

Mosolyogjuk ki magunkból a stresszt

piacesprofit.hu

Vélhetően majdnem mindenki került már olyan helyzetbe, hogy egyszerre többfelől került nyomás alá. A helyzet nem könnyű, de az entrepreneur.com tanácsait elolvasva egyszerű, célratörő stressz-menedzsmenttel el tudjuk oszlatni az akut feszültségeket, sőt ha igyekszünk, krónikus görcsöktől is meg tudunk szabadulni.

Tovább olvasom »
értékesítés, kapcsolt értékesítés, kiszolgálás, mosoly, üdvözlés, ügyfélkiszolgálás, vevőkiszolgálás

Mosolygásban világátlag felett a magyar eladók

piacesprofit.hu

Lekörözte a hazai ügyfélkiszolgálás színvonala mosolygás és üdvözlés tekintetében a világátlagot. Az élen járó országoktól ugyan még lemarad Magyarország, azonban a fejlődés évről-évre jól látható. Kapcsolt értékesítés – azaz kiegészítő vagy egyéb termék, szolgáltatás ajánlása – terén azonban még van hova fejlődni, a tavalyi eredményén sajnos rontott hazánk – derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 67 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte, több mint 2,1 millió esetet vizsgálva.

Tovább olvasom »