mobilkommunikáció

alkalmazás, amerika, app, felhasználó, felmérés, figyelem, internet, mobilkommunikáció, okostelefon, online, pszichológia, tartalomszolgáltatás, világháló, viselkedés

Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal

piacesprofit.hu

A 2001-ben mért 15 másodpercről mára 8,25-re csökkent az erőlködés nélküli koncentrálóképesség átlaga, mert megállás nélkül új tartalmak felé fordulunk és figyelmünk hamar ellankad. A fiatalok inkább megválnának az ízlelés képességétől, minthogy megfosszák őket a telójuktól.

Tovább olvasom »
5G, dolgok internete, informatika, jövő, mobilkommunikáció, precíziós gazdálkodás, technológia

Készülhetünk, jön az 5G korszak

Kriston László

Néhány éven belül beköszönt az 5G-korszak, és gyorsabb sebességre kapcsolhatunk az információs szupersztrádán. De vajon mennyivel tudnak többet a tesztelés alatt lévő hálózatok, mint azok, amelyeket ma használunk? Változtat-e az új technológia üzletvitelünkön és magánéletünkön?

Tovább olvasom »
infokommunikació, mobilkommunikáció, reklámpiac

Mobil vagy halál

piacesprofit.hu

Világszerte gyorsan nő a mobileszközökön megtekinthető tartalmak iránti igény, így csak azok a médiavállalatok lehetnek sikeresek, amelyek képesek az ezekre optimalizált tartalmakat előállítani, illetve a megcélzott fogyasztókat elérő reklámmegoldásokat kínálni a potenciális hirdetőknek, mutat rá a MAZARS Média Barométer tanulmánya.

Tovább olvasom »
adatvédelem, it-biztonság, mobilkommunikáció

Most már kkv-kon a sor

piacesprofit.hu

A hazai piac információbiztonsági szempontból már megérett arra, hogy a következő években utolérje a nyugat- európai fejlettségi szintet, ehhez azonban a nagyvállalatok és az állami szektor után a kkv szektor növekedése is elengedhetetlenül szükséges.

Tovább olvasom »