mobilapplikáció

mobilalkalmazás, mobilapplikáció, mobilfizetés, okostelefon

Egyre bátrabban fizetünk mobillal

piacesprofit.hu

A közlekedés, ételrendelés és párkeresés mellett a szabadidő-szervezési folyamatát is átalakították az okos eszközök. A magyar okostelefon tulajdonosok 95 százaléka használ rendszeresen mobiltelefonos alkalmazásokat. Legtöbbjük közösségi média, kommunikációs és navigációs kategóriában, majdnem minden ötödik pedig mobilfizetésre is.

Tovább olvasom »
innováció, mobilapplikáció, okoseszközök, startup

Harmincmillió ember várja ezt a magyar appot

piacesprofit.hu

Vakok és gyengénlátó emberek számára fejlesztenek hiánypótló, beltéri navigációt segítő mobil alkalmazást. A 2,5 millió eurós projekt képes lesz a felhasználó hangutasításai alapján és a digitalizált térképek segítségével a beltéri tájékozódásra, elsősorban közintézményekben, illetve szolgáltatási centrumokban.

Tovább olvasom »
mobilapplikáció, mobilmarketing, okostelefonok, online marketing

App nélkül esélye sincs egy étteremnek?

piacesprofit.hu

Nem létezik az az üzlet, amelynek nincs saját mobil applikációja. Erős kijelentésnek tűnhet elsőre, de a mutatók egyre inkább ezt az állítást igazolják, legyen szó világviszonylatról, vagy akár hazai piaci trendekről. Egyszerűen elengedhetetlen, hogy egy cégvezető tisztában legyen a felhasználói elvárásokkal. Régebben a csapból is az folyt, hogy „ha nem rendelkezik saját weboldallal, nem is létezik”, immár ez az örök érvényű kijelentés kiterjedt a mobil alkalmazásokra is.

Tovább olvasom »
befektető, kockázati tőke, mobilapplikáció, okostelefon, pénzszerzés

Milyen appra lehet sok pénzt kérni?

piacesprofit.hu

Elképesztő tempóban bővül a globális alkalmazáspiac, nem véletlen, hogy a tőkebefektetők egyik legkedveltebb szektoráról van szó. Bár egyelőre még a mobiljátékok termelik a legnagyobb bevételt, a kevésbé kiszámítható modell miatt a piac várhatóan egyre nagyobb hangsúlyt fog helyezni a nem-játék alapú applikációkra, illetve az elsősorban a vállalatokat célzó fejlesztésekre.

Tovább olvasom »
applikáció, bicikli, kockázati tőke bevonás, mobilapplikáció, startup

Szól a bicikli, ha tolvaj közeleg

Sipa

Jelzést küld a bicikli, ha illetéktelenek nyúlnak hozzá – ez a lényege a magyar fejlesztésű applikációnak, amely már első nagyobb volumenű eladásán és az első kör tőkebevonáson is sikeresen túljutott. A siker megalapozott, hiszen két nagy trend együttes alkalmazására építettek.

Tovább olvasom »
applikáció, mobilapplikáció, sikersztori

Zarándoklatból üzleti siker

Sipa

Tulajdonképpen bármire építhető sikeres üzlet, ha az ember megfelelően ismeri a célcsoport igényeit. Ezt bizonyítja a Camino app története is. No meg persze azt, hogy némi kitartás és a szaktudást azért nem árt.

Tovább olvasom »