megosztás

fogyasztói bizalom, hírnév, közösségi média, megosztás, üzleti bizalom

A 21. század legfontosabb tőkéje

Timár Gigi

A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?

Tovább olvasom »
közösségi közlekedés, megosztás, uber

Öt percen belül van az Uber

piacesprofit.hu

Statisztikák szerint a budapesti Uber-utazások közel egyharmada metróállomás közelében indul vagy végződik, vagyis az Uber már most a tömegközlekedés kiegészítője Budapesten. Az utazások mennyiségét illetően az látszik, hogy a város belső és külső kerületeiben is stabil a kereslet az Uber iránt. Az átlagos érkezési idő pedig már 5 perc alá csökkent.

Tovább olvasom »
közösségi közlekedés, megosztás, uber

Egyeztetne a kormánnyal az Uber

piacesprofit.hu

Az Uber folytatja a működését Budapesten és továbbra is elkötelezett közel 50 ezer magyarországi felhasználója és ezer autóspartnere iránt – közölte a korábban kormányzati intézkedések kereszttüzébe került vállalat budapesti igazgatósága.

Tovább olvasom »
carsharing, közösségi autózás, megosztás

Csak nálunk van carsharing a régióban

piacesprofit.hu

Egyelőre csak Budapesten működik carsharingrendszer a kelet-közép-európai országok közül, de Magyarországtól keletre sem biztató a helyzet – derül ki Magyarország piacvezető carsharing-szolgáltatója, az Avalon CarSharing régiós körképéből. A visegrádi négyek közül Lengyelországban várhatóan jövőre jelenik meg az első közösségi autós rendszer, a környező országok közül pedig jelenleg csak Bécsben állnak rendelkezésre közösségi autók.

Tovább olvasom »