marketing

marketing, pszichológia, reklámpszichológia

Akarom és kellene

piacesprofit.hu

Mindennyiunkban két hang van: az akarom és a kellene. Az akarom azonnal akar vásárolni, a kellene számára a hosszút távú előnyök a fontosak. A vállalkozásoknak fontos tudniuk, hogy termékük vagy szolgáltatásuk melyik kategóriába tartozik.

Tovább olvasom »
marketing, online marketing, Tormai istván

Nem felesleges nyűg a marketing

piacesprofit.hu

Szinte minden üzleti konferencián elhangzik, hogy mennyi időt, energiát szentelnek a magyar kkv vezetői a logisztikai folyamatokra, a megfelelő munkatársak megtalálására, a könyvelőre, vagy éppen a marketingre. Ez utóbbi mégis sokszor felesleges nyűgnek tűnik. Hiába tudják a cégvezetők, hogy a marketing hozzásegítheti őket a vágyott árbevételhez, mégsem olyan egyszerű döntést hozni arról: mennyit költsünk rá, milyen eszközöket használjunk. Tornai Istvánnal, a Piac és Profit konferenciák szakmai támogatójaként is ismert, Areté Marketing Coaching Kft. igazgatójával beszélgettünk a témáról.

Tovább olvasom »
Magyar Marketing Szövetség, marketing, Tonk Emil

Egy lépéssel a többiek előtt

kfarkas

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk a szakma múltjáról és jelenéről.

Tovább olvasom »
marketing, neuromarketing, reklámpszichológia

Lepd meg az agyat, és nyerj egy kis figyelmet

piacesprofit.hu

Egy váratlan cselekedettel vagy akcióval fokozottabb figyelmet szerezhetsz a vásárlóid és ügyfeleid agyában, ami növeli az esélyét, hogy felfigyeljenek és megjegyezzék az üzenetedet. Földi Miklós Dániel reklámpszichológiai szakértőnk adunk néhány tippet, hogyan érhetjük ezt el.

Tovább olvasom »
Bonyhádi Gábor, interjú, marketing, online marketing

Nem kell mindig nagy durranás?

piacesprofit.hu

Bonyhádi Gábor és csapata elsőként hozta be Magyarországra a gerillamarketinget, és használt vírusvideókat vagy felhőalkalmazásokat a céges kommunikációban. Ennek ellenére a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy nem a nagy durranások, hanem a folyamatos, jó munka hoz áttörést a céges kommunikációban.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, közösségi oldalak, marketing, online marketing, social listening, üdítőital

Ital a weben, avagy az internet tömény oldala

piacesprofit.hu

Legyen szó tömény italokról, ásványvizekről vagy épp gyümölcslevekről, a weben csak úgy ömlik az információ. A SentiOne social listening & engagement ügynökség pedig összegyűjtötte az összes releváns publikus tartalmat az elmúlt hónapokból – feltérképezve az online világ legüdítőbb oldalát. Melyik whiskyről beszélgetünk a legtöbbet? Mit keres a tripadvisor a legnépszerűbb források között? Vagy épp melyik óra az energiaitalok online csúcspontja? Az adatok mesélnek.

Tovább olvasom »
blog, blogger, brand, céges kommunikáció, fiatal, influencer, internet, kampány, közösségi média, márka, marketing, social media, vlog, vlogger, z-generáció

Az influencereké a jövő?

Kriston László

A Z generációnak már nem azok a hírességek jelentik a viszonyítási pontokat, akik valamilyen szakmai siker alapján válltak ismertté. A fiataloknak a YouTube-sztárok és a vloggerek az elsődleges véleményformáló személyiségek. Ezért közösséget kell építenünk elsősorban, nem márkát. A közösség fogja erősíteni a márkát. Erről is szó esett a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »