marketing

langmár kommunikáció, marketing, online marketing, szövegírás

Képletek és logikák a hatékony szövegírás mögött

piacesprofit.hu

Te ismered az Aidát? Nem az operára gondolunk, hanem az értékesítési szövegírás több mint százéves képletére, ami az ’50-es évek amerikai szappanoperáiból, a reklámszünetekből indult világhódító útjára. A Langmár Kommunikáció cikke bemutatja az emögött húzódó logikát és számos korszerűbb változatát is.

Tovább olvasom »
logisztika, marketing

A divat logisztikája

piacesprofit.hu

Nem is gondolnánk, de a divat és a logisztika között igen sok párhuzam található. Ezt mutatja be egy nemrég készült felmérés, amely ezenkívül a vevők szokásait is vizsgálta. A kutatásban körülbelül 6000 ember vett részt az Egyesült Királyságból, az Egyesült Államokból, Olaszországból, Ausztráliából és Japánból. 

Tovább olvasom »
ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
kreatív kontroll, marketing, tartalommarketing

Elszámoltatná a kókler marketingeseket a Marketingőrség

piacesprofit.hu

A Kreatív Kontroll megalapította a Magyar Marketingőrséget, hogy – közleményükből idézve – „a hazai marketingkonferenciákat megtisztítsa a semmitmondástól, a piacon elszaporodó kóklereket felismerje és elszámoltassa, operatív eszközeivel pedig a hazai kkv-piacon helyszíni biztosítást nyújtson a marketingsérült vállalkozásoknak.”

Tovább olvasom »
márkaépítés, marketing, neuromarketing, reklámpszichológia

Márkaépítés idegi alapon

piacesprofit.hu

A tapasztalatok képesek átprogramozni az agyunkat, ezt a fiziológiai jelenséget pedig a tudatos márkaépítésben is felhasználhatjuk. De vigyázzunk, mert akár éppen a célunkkal ellentétes hatást is kiválthatjuk – figyelmeztet Földi Miklós reklámpszichológus.

Tovább olvasom »
Földi Miklós Dániel, illatszer, marketing, neuromarketing, reklámpszichológia

Neked milyen szagú a marketinged?

piacesprofit.hu

Az illatok erős érzelmeket, komplex emléket váltanak ki belőlünk, a vállalkozások túlnyomó többsége mégsem használja őket tudatosan. Pedig ezzel egy nagy erejű marketingeszközről mondanak le – állítja Földi Miklós Dániel reklámpszichológus.

Tovább olvasom »
langmár kommunikáció, marketing, szövegírás

A szövegírás nem agysebészet

piacesprofit.hu

Pazarold bátran a tudásod, mert megtérül! Szövegírás-tréningjein és tudásanyagaiban gyakran biztatja erre ügyfeleit a Langmár Kommunikáció csapata. Ebben a cikkben szabad a gazdát játszanak, és elárulnak párat a kedvenc marketinges fortélyaik közül.

Tovább olvasom »
célzás, marketing

Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere

piacesprofit.hu

2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben elérhető az Adverticum legújabb szolgáltatása. Az adatbázis alapú célzás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat felhasználni a pontos célzás érdekében.

Tovább olvasom »