marketing

adwords, céges oldal, facebook-hirdetés, marketing

Ezt az 5 dolgot rontják el a cégek a weben

piacesprofit.hu

A vállalatok számára az online tér kiemelt fontosságú marketingeszköznek számít, hiszen a cég az interneten keresztül tudja bemutatni magát, építeni a márkáját, de ez lehet az elsődleges felülete az értékesítésnek és a partnerek elérésének is. A legtöbben mégis elkövetik azokat a típushibákat, amelyek által akár hiteltelenné is válhatnak.

Tovább olvasom »
Földi Miklós Dániel, marketing, neuromarketing, reklám, reklámpszichológia

Ha bonyolult, akkor jobban is emlékszünk rá?

piacesprofit.hu

Régi kérdés, hogy milyen betűtípust használjunk, ha azt szeretnénk, hogy megjegyezzék az üzenetünket. A legtöbben azt gondolják, hogy a legjobb a legegyszerűbb, de mint kiderült, ez nem mindig igaz. A könnyen olvasható betűtípusok cselekvésre késztetnek, a nehezebben olvashatók viszont nagyobb figyelmet kapnak, és jobban megjegyezzük őket – hívta fel a figyelmet szakértőnk.

Tovább olvasom »
Földi Miklós Dániel, influencer, marketing, neuromarketing, reklám, reklámpszichológia

Az influencerek archetípusai

piacesprofit.hu

Az influencerek azaz befolyásolók, vagy véleményvezérek, egyre növekvő szerepet játszanak a marketingben. Ennek egy erős mutatója, hogy már influencer marketingről is beszélünk, sőt kifejezett ügynökségek működnek már itthon és külföldön is, az influencerekkel való “ kereskedelem” működtetésére. Vajon mitől olyan fontosak az influencerek, miért tudnak ennyire befolyásolni? A válasz a közösség média terjedésében és szociálpszichológia okokban és a négy archetípusban keresendő.

Tovább olvasom »
krízishelyzet, marketing, piackutatás, szervezet, vezetők

A rossz vezetői döntések okozzák a legtöbb krízist

piacesprofit.hu

A Magyar Public Relations Szövetség piacvezető szakembereinek közreműködésével készült kutatásban olyan eseteket gyűjtöttek össze és elemeztek a „Krízistérkép 2018” című kiadvány szerkesztői, amelyek a tavalyi évben károsan érintettek egy-egy piaci márkát, szervezetet, vagy akár hazai celebritást. 

Tovább olvasom »
influencer, marketing, online marketing

Megállíthatatlan a magyar influencer-marketing robogása

piacesprofit.hu

Múlt hétvégén tartották Londonban az európai régió legmeghatározóbb közösségimédia-szereplőinek konferenciáját, a VidCon Londont, ahol influencerek, tartalomgyártók és márkák találkoztak, hogy szakmai beszélgetésekben vitassák meg a közösségi platformok és az influencer-marketing aktuális trendjeit. Az eseményen egyedüli magyar cégként a Post for Rent is szerepelt két előadóval, valamint a hivatalos Vidcon Featured Creator VIP Afterparty szervezésében is részt vett partnereivel: a világ legnagyobb MCN ügynökségeként jegyzett BroadBandTV-vel és a talent managementben tapasztalt The Hello Grouppal.

Tovább olvasom »
langmár kommunikáció, marketing, online marketing, szövegírás

Képletek és logikák a hatékony szövegírás mögött

piacesprofit.hu

Te ismered az Aidát? Nem az operára gondolunk, hanem az értékesítési szövegírás több mint százéves képletére, ami az ’50-es évek amerikai szappanoperáiból, a reklámszünetekből indult világhódító útjára. A Langmár Kommunikáció cikke bemutatja az emögött húzódó logikát és számos korszerűbb változatát is.

Tovább olvasom »
logisztika, marketing

A divat logisztikája

piacesprofit.hu

Nem is gondolnánk, de a divat és a logisztika között igen sok párhuzam található. Ezt mutatja be egy nemrég készült felmérés, amely ezenkívül a vevők szokásait is vizsgálta. A kutatásban körülbelül 6000 ember vett részt az Egyesült Királyságból, az Egyesült Államokból, Olaszországból, Ausztráliából és Japánból. 

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor