marketing

akció, futball, hitelfelvétel, marketing

Ráugrottak a cégek a foci VB-re

piacesprofit.hu

Ön is úgy érzi, hogy minden áron nagy képernyős televízión kell néznie a foci vb-t? Ráadásul úgy, hogy előtte eszébe sem jutott volna lecserélni régi készülékét? Ez nem véletlen, ugyanis az Oroszországban rendezendő viadal előtt az áruházláncok akciói és a bankok hitelhirdetései ezt sulykolják belénk.

Tovább olvasom »
marketing, vizuális marketing

Hogyan lesz a címke a marketing kulcsa?

piacesprofit.hu

Gondoltál már valaha úgy a terméked címkéjére, mint egy marketingeszközre? Ha nem, akkor mindenképp kellene. A címkéd lehet az utolsó pont, amely meggyőzi a vásárlókat a terméked minőségéről és hitelességéről. Épp ezért kellő figyelmet kell kapnia a tervezésének és a kivitelezésének – hívták fel a figyelmet a Dekortár kft. szakértői.

Tovább olvasom »
marketing, színek, vizuális marketing

Beszélő színek: ne hagyjuk figyelmen kívül a lélektani hatást

piacesprofit.hu

A színek érzéseket generálnak. Az érzések cselekvést. A cselekvésekre ösztönzés pedig bevételt növelhet. Melyek ezek a színek, amelyekről elmondhatjuk, hogy vásárlásra ösztönző cselekvést generálhatunk? Milyen színeket válasszunk, ha a nyomtatás után vevőmágnesként működő kiadványt akarunk a kezünkbe kapni? Szakértőnk segítségével elmélyedünk a nyomdai munkákban, kiadványoknál szórólapoknál használt színek világában.

Tovább olvasom »
kommunikáció, marketing, tartalommarketing, üzleti blog

Nyári tippzápor, hogyan írjon sikeres üzleti blogot

piacesprofit.hu

Minek az üzleti blog? Természetesen csakis azért, hogy eladjunk. Méghozzá anélkül, hogy a költséges hirdetések erejében kellene bízni. A rendszeresen frissülő blog előrébb hozza a weboldalt, ráadásul nem kell könyökig a zsebünkbe nyúlni, hogy menjen a marketing. A Langmár Kommunikáció tippjeivel így működhet a dolog.

Tovább olvasom »
marketing, szórólap, vizuális marketing

Nyolc tipp, hogy ne a kukában végezze a szórólap

piacesprofit.hu

Sok cég évi több százezer forintot elkölt szórólapozásra, de semmi eredménye sincs. Akármilyen ütős is benne az ajánlat, vevő szinte egy sem, a legtöbb szórólap ráadásul olvasás nélkül végzi a kukában. Azonban létezik 8 nagyon ügyes trükk, amivel egy szórólap kitűnhet a tömegből, amit garantáltan elolvasnak az emberek, és végre vevőket, jól fizető vevőket is szállít – hívta fel a figyelmet szakértőnk, Kocsis Zoltán.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor