marketing

értékesítés, marketing, ügyfélkezelés, vevőkezelés

Dzsiu-dzsicu-marketing kifogáskezeléssel

piacesprofit.hu

Akár küzdősport, akár marketing: a dzsiu-dzsicu az ellenfél támadóerejét használja fel a győzelem érdekében. Nem saját lendületre épít, hanem a másik fél lendületét fordítja vissza ellene. Szakértő partnerünk, a Langmár Kommunikáció cikkéből kiderül, hogyan működhet ez az elv az értékesítési szövegírás gyakorlatában, a kifogáskezeléssel.

Tovább olvasom »
álhír, figyelemgazdaság, marketing, média, sajtó

Verseny a figyelemért

Zubor Zalán

Gyakori kritika a közösségi médiával kapcsolatban, hogy véleménybuborékba zárják az embereket. Az algoritmusok miatt folyamatosan olyan tartalmakkal találkozunk, mint amilyenekkel kapcsolatban korábban jeleztük: ez nekünk tetszik. Így az algoritmusok elzárnak minket a miénktől különböző véleményektől, folyamatosan csak azt halljuk, amit szeretnénk hallani. A kritika jogos, de csak félig fedi a valóságot.

Tovább olvasom »
Bonyhádi Gábor, finanszírozás, marketing, startup

Pénzeső és az új arany

Piac és Profit kft

Újra az élénkülés jeleit mutatja a magyar kockázati tőkepiac, és most még új, állami alapok is indulnak. Kérdés, hogy menyire hasznos az állami szerepvállalás… Mit tehetünk, ha lemerül a cégvezetőben az aksi, és miért lett a homok az ipar új aranya? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ kap a Piac & Profit most megjelent szeptemberi számában!

Tovább olvasom »
fókusz, kudarc, marketing, online vállalkozás, összpontosítás, siker

Miért fontos a fókusz az online vállalkozásban?

piacesprofit.hu

Rengetegszer előfordul, hogy egy új online vállalkozás vezetője irányt veszít, mert egyidőben túl sokfelé próbál mozdulni. Az összpontosításnak, összetartásnak és összehangoltságnak (amit most összefoglalóan és az egyszerűség kedvéért nevezzünk fókusznak) hiánya az üzlet mozdíthatatlanságához, végső soron kudarcához vezet.

Tovább olvasom »
Bonyhádi Gábor, Magyar Marketing Szövetség, marketing, online marketing

Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

kfarkas

Elsőként hozták be a gerillamarketinget, alkalmazták a vírusvideókat és cloud alkalmazásokat a céges kommunikációban, az innovatív eszközök után Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy bár fontos az innovatív szemlélet, nem a nagy durranások, hanem a folyamatos jó munka hozza meg az áttörést a céges kommunikációban.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor