marketing trendek

marketing, marketing trendek, offline marketing, óriásplakát, újság, wolf

Eljött az offline marketing reneszánsza

piacesprofit.hu

Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expo-n tartott előadásában a múlt héten.

Tovább olvasom »
kkv marketing, közösségi média, marketing trendek, social listening, ügyfélélmény, ügyfélszerzés

Hallgatózással irányítható a fogyasztó

piacesprofit.hu

Napjaink átalakuló fogyasztói magatartása, a tudatos döntések, a könnyen hozzáférhető vélemények és ajánlások mind hozzájárulnak a social listening terjedéséhez, amelynek lényege, hogy a vállalatok megtalálják, megértsék és üzletileg is felhasználják a közösségi média felületein keletkező releváns tartalmakat.

Tovább olvasom »
marketing, marketing trendek, mobileszközök, okoseszközök, online marketing, tartalommarketing, ügyfélekezés

6+1 marketing trend 2017-re

piacesprofit.hu

A minden területen végbemenő digitalizáció, a valós konverziókkal lenyűgöző Big Data-ra épülő megoldások és az élet minden területén tetten érhető „mobileszköz-hegemónia” kihívásokat tartogat a megbízók számára is.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, gender, marketing, marketing trendek, nemek közötti egyenlőség, reklám

A reklámok tehetnek a női egyenlőségért

piacesprofit.hu

Számos globális reklámügynökség csatlakozott már az Unilever, a Cannes-i Reklámfesztiválon bejelentett #unstereotype kezdeményezéséhez. A példát mutatni hivatott kezdeményezés célja, hogy a reklámipar hirdetései meghaladják a gender-szerepek sztereotipikus megjelenítését, az ügynökségek és hirdetők pedig friss, a mai fogyasztók számára relevánsabb kampányokat dolgozzanak ki.

Tovább olvasom »
growth hacking, kkv marketing, marketing trendek

Másnak bejött? Akkor már kár próbálkozni

Timár Gigi

A legújabb marketinges varázsszó a growth hacking, ami főként a kisebb büdzsével rendelkező vállalkozások számára lehet vonzó, hisz a lényege, hogy a cég gyakorlatilag nulla ráfordítással ér el rakétaszerű kilövést. Hogy hol a bibi? Ha nincs ötletünk, hogy mi legyen az áttörés, nehéz mástól bármit ellesni.

Tovább olvasom »
élmény, értékesítési stratégia, fogyasztói élmény, marketing trendek, trend

Erre költünk még mindig, boldogan

Timár Gigi

Tényleg fontosabbá váltak az élmények, mint a dolgok birtoklása? Nos, valójában úgy tűnik, a kettő összefonódott, és a fogyasztók élményt akarnak akkor is, ha épp csak egy fagylaltot vásárolnak. Nem egyszerű marketingcsavarról van szó. Az élmények tényleg boldogabbá tesznek bennünket.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor