marketing tippek

akció, akciózás, árazás, árleszállítás, marketing, marketing tippek, üzleti stratégia

Ne a legolcsóbbak legyünk, hanem a legdrágábbak

kfarkas

A legolcsóbbnak lenni könnyű a piacon, de az esetek kilencven százalékában ez a stratégia nem működik. Ezért inkább azt kell megcéloznia egy cégnek, hogy a lehető legdrágább legyen, mégis őt válasszák a fogyasztók, ügyfelek – hangzott el a Piac&Profit konferenciáján.

Tovább olvasom »
kkv marketing, marketing tippek, olimpia, rio 2016

Így húzhat hasznot az olimpiából

Timár Gigi

Ez a nyár a sportőrületről szól Magyarországon, épp csak véget ért a futball bajnokság és máris kezdhettünk drukkolni a magyar olimpikonokért. Az országot-világot lázban tartó sportesemények idején vagy hátradőlünk, és azt mondjuk, ez számunkra úgyis „uborkaszezon”, vagy felülünk a hullámra és kihasználjuk a rajongói lelkesedést, hogy felpörgessük kicsit a nyári üzletet.

Tovább olvasom »
marketing, marketing tippek, online marketing, uborkaszezon

A marketing nem megy szabira

Piac & Profit Kiadó Kft-2

Sok cég a nyári hónapokat egyfajta szezonális szünetnek tekinti: a fogyasztók érdeklődése lanyhul, mindenki szabadságon van, a munkatársak nyaralnak. Csakhogy a marketinggépezet ilyenkor sem állhat meg: mutatunk hat tippet, amelyek segítségével feldobhatja a nyári értékesítéseit!

Tovább olvasom »
applikáció, jó példa, kkv marketing, marketing tippek, mobilapplikáció, pokémon go, trend, vevőszerzés

Pénzt is hozhat nekünk a Pokémon Go

piacesprofit.hu

A Pokémon Go őrület miatt milliók sétálgatnak az utcákon kis lényeket hajkurászva. A vállalkozóknak pedig minden ekkora divathullámban érdemes megkeresni, mi az, amivel az üzlethez kapcsolhatnák. Szakértőnk segít, hogy használjuk vevőszerzésre a Pokémon Go-t!

Tovább olvasom »
kkv marketing, marketing, marketing eszközök, marketing tippek, termékmarketing

Marketing? Kezdjük a terméknél!

piacesprofit.hu

Ha a termékmarketing mögött egy jól átgondolt koncepció húzódik meg, akkor a termék szinte „eladja magát”, de legalábbis jóval könnyebben értékesíthetővé válik. Ezért mindennek az alapja a termékmarketing. Szakértőnk elmondja a részleteket!

Tovább olvasom »
kkv marketing, közösségi média, marketing tippek, online marketing tippek

Így használjuk ki a képek erejét

piacesprofit.hu

Érzékszerveink közül a szemünk a legfontosabb: a külvilágból érkező információk akár 70-80%-át is a látás útján dolgozzuk fel. A vizuális elemek információt közvetítenek, növelik a hitelességet, érzelmeket generálnak és vágyat ébresztenek. Mindebben olyan óriási lehetőségek rejlenek, amelyek mellett nem érdemes cégvezetőként elmenni. A képek a marketing és a márkaépítés központi elemeiként – megfelelő szakértelemmel és profizmussal alkalmazva – erőteljesen növelhetik a cégek sikereit. Megmutatjuk, hogyan.

Tovább olvasom »
kkv marketing, márkaépítés, marketing tippek, szakértői tanácsok, tartalommarketing

Így építsünk szakértői brandet

Timár Gigi

Egyre több cég jön rá, hogy a tartalom milyen jó marketingeszköz, így egyre több van belőle. Többek között nagyjából kétmillió blogposzt születik naponta. De szakértői tartalom, na az még mindig kevés. Pedig ez az, ami igazán hasznos – mondta a Piac & Profit KKV-Akadémiáján tartott előadásában Sipos Zoltán, a Kreatív Kontroll ügyvezetője.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatelemzés, email-marketing, énmárka, grow hacking, kkv marketing, marketing tippek, tartalommarketing

Így lesz meg az áttörés az induló cégben

Timár Gigi

Robbanásszerű növekedés minimális pénzráfordítással – jól hangzik mi? Ezt kínálja a legújabb marketing-varázsszó, a grow hacking. Valójában azonban nem varázslatról, sokkal inkább nagyon tudatos elemzésről és némi pimasz ötletességről van szó.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor