márkahűség

adatbázis, brand, cégvezető, crm, elégedett, fizet, gyakorlati érték, hasznos, kliens, közösségérzet, márka, márkahűség, megosztás, panasz, rajong, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, vevő, wow-élmény

Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Kriston László

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
adatvezérelt marketing, algoritmus, chat, chatapp, chatbot, crm, márka, márkahűség, piackutatás, szoftver, technológia, ügyfélélmény, VIBER, whatsapp

A chatbot a leghatékonyabb eszköz

Kriston László

2018-ra úgy fogunk emlékezni, mint az áttörés évére, amikor a chatbotok végre betörtek a chatelőplatformokra. Nemcsak a nagyvállalatoknak éri meg használni őket, hanem a kkv-knak is. Erről is hallhattunk előadásokat a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
fogyasztó, lojalitás, márka, márkahűség, ügyfélszolgálat

A fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától

piacesprofit.hu

A Ricoh Europe az iparágban elvégzett új tanulmánya kiemelte az egyes generációk közötti különbségeket az ügyfélszolgálati elvárásokban. Az idősebb korcsoportok kevésbé megbocsátónak bizonyultak a márkákkal szemben, míg a fiatalabb ügyfelek sokkal több információt várnak mind már a megfontolás illetve az értékesítés utáni szinten is, hogy tartós kapcsolatot építhessenek ki a márkákkal.

Tovább olvasom »
márkaépítés, márkaérték, márkahűség, vásárlói hűség

Ki akar a névtelen másik lenni?

Timár Gigi

Az elmúlt évtizedekben a piaci verseny a márkát tette a megkülönböztetés egyik legfőbb eszközévé. A márka segít a víz fölött maradni a gyilkos versenyben, értékének növelése pedig kemény forintokat hoz a cégnek.

Tovább olvasom »
alkalmazás, app, digitális gazdaság, facebook, fogyasztói bizalom, google, instagram, közösségi média, márkahűség, online, snapchat, youtube, z-generáció

Mire kattan a Z-generáció?

Kriston László

Még az Y-okkal küzdenek a munkahelyeken, de már figyelni kell az 1995 után született Z-generációra is. A jövő fogyasztói, akik nagyon mást akarnak. A Snapchat, a Spotify és az Instagram Bermuda-háromszögében élnek, a Facebook nekik már “old school”.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztás, fogyasztói bizalom, generáció, kamasz, korosztály, márkahűség, tini, usa, y generáció, z-generáció

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Kriston László

Pár év, és micsoda különbség! A Z-generáció képviselői most tizenévesek és korántsem a fogyasztói társadalom agyatlan robotjai. Nagyon megnézik, mire adják ki a pénzüket, értéktudatosan vásárolnak. Nem halmoznak fel, de amit divatosnak és menőnek vélnek, azt megszerzik. Csak éppen alaposabb utánajárással és mérlegeléssel, mint a bátyjaik és nővéreik. Ha kell, még a szüleikre is rászólnak.

Tovább olvasom »
könyv, márkahűség, pszichológia, vásárlói hűség, vásárlói szokások

Így lesz függő a fogyasztó

Kriston László

Sokan szinte megszállottan ragaszkodnak a kütyükhöz, veszik az új verziókat, töltik le a szoftverfrissítéseket. Ez a piaci siker új standardja. A gazdasági értéket a habitusteremtés hozza létre, állítja Hooked című művében Nir Eyal.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor