Magyar Marketing Szövetség

konferencia, Magyar Marketing Szövetség, marketing

Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt

piacesprofit.hu

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.

Tovább olvasom »
Magyar Marketing Szövetség

Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

piacesprofit.hu

Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába. 

Tovább olvasom »
Magyar Marketing Szövetség, marketing

Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

piacesprofit.hu

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.

Tovább olvasom »
Magyar Marketing Szövetség, marketing, Tonk Emil

Egy lépéssel a többiek előtt

kfarkas

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk a szakma múltjáról és jelenéről.

Tovább olvasom »
Bonyhádi Gábor, Magyar Marketing Szövetség, marketing, online marketing

Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

kfarkas

Elsőként hozták be a gerillamarketinget, alkalmazták a vírusvideókat és cloud alkalmazásokat a céges kommunikációban, az innovatív eszközök után Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy bár fontos az innovatív szemlélet, nem a nagy durranások, hanem a folyamatos jó munka hozza meg az áttörést a céges kommunikációban.

Tovább olvasom »
Magyar Marketing Szövetség, marketing, minősítés

Most már a marketingeseket is minősítik

piacesprofit.hu

Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja. Magyarországon eddig nem volt olyan platform, ahol regisztrált és minősített szereplők volnának megtalálhatóak. Az egyszerű regisztráción túl minősítési lehetőséget is kínál a rendszer: a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál.

Tovább olvasom »
automatizáció, brand, donald trump, egészség megőrzése, egészségpénztár, Hinora Ferenc, kkv, kommunikációtechnológiai, lakáshitel, lapszám, Magyar Marketing Szövetség, marketing, párizsi klímaegyezmény, piac és profit, piacesprofit.hu

Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból

PP

A júniusi Piac & Profitban csupa nyári témát talál az olvasó. Szóhoz jutnak a sportot támogató cégek. Elmondják, nekik miért fontos az egészséges életmód ösztönzése. Körbejárjuk az ország turisztikai helyzetét is: az állami országmarketing-elképzeléseket és az ettől függetlenül működő jelenségeket. Megnéztük a hazai sörpiacot is, amelyet jelenleg a nagy nemzetközi sörgyárak uralnak, miközben a kézműves sörfőzdék alig várják, hogy a jelenleginél jobb helyzetbe kerüljenek.

Tovább olvasom »
díj, kkv marketing, Magyar Marketing Szövetség, pályázat

Gyémánt jár a legobb marketingért

piacesprofit.hu

A szakmailag legjobb kkv marketing kampányokat, programokat ismeri el a KKV marketing gyémánt védjeggyel a Magyar Marketing Szövetség most alapított Országos Kkv Marketing Díja. Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, startupokat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, amelyek sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!

Tovább olvasom »