l’oreal

címke, fenntartható fogyasztás, környezetbarát csomagolás, környezetbarát termék, l'oreal, minősítés, műanyag, tanúsítvány, tudatos fogyasztó, újrafeldolgozás, víztakarékosság, zöld termék, zöld vállalat

Ötszintű minősítési rendszer a zöld termékeknek

Kriston László

Versenyelőnyre tehetnek szert azok a termékek, melyeknél a gyártók bizonyítani tudják és kihangsúlyozzák a marketingben, hogy környezetbarát módon állították elő őket, és alapanyagaik könnyen újrahasznosíthatók. Nő az ökotudatos fogyasztók száma, és nekik ilyen címkékre lesz szükségük, hogy eldöntsék, mely terméket veszik meg.

Tovább olvasom »
emissziócsökkentés, karbon, kibocsátás, klímaváltozás, környezeti terhelés, környezetszennyezés, l'oreal, légszennyezés, ökológiai lábnyom, rangsor, renomé, reputáció, szén-dioxid, toplista, unilever, üvegházgáz, víz, vízhasználat, vízlábnyom, zöld vállalat, zöldülés

Ki zöldül a legjobban?

Kriston László

Az élmezőnyben található a Unilever, a L’Oréal, a Danone, a Ford. Légszennyezés, vízhasználat és erdővédelem tekintetében osztályozták a nagyokat. A víz- és energiatakarékosság költségcsökkentő, a zöldülés pedig renomé-erősítő eszköz. Aki nem zöldül, az lemarad és a lúzerek közé kerül, vélik elemzők.

Tovább olvasom »
l'oreal, newsweek, zöld elismerés

A szépségipar nagyágyúja végzett az élen

piacesprofit.hu

Közzétette 2017-es zöld rangsorát a Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin. Az első helyen a L’Oréal végzett. Ezzel a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi cég és a legjobban teljesítő, személyes felhasználásra szánt termékeket gyártó vállalat lett.

Tovább olvasom »