lojalitás

cégvezető, főnök, lojalitás, munkaerő, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkavállalói lojalitás

Így növelhető a munkaerő lojalitása

piacesprofit.hu

A magyar munkavállalók csaknem 60 százaléka gondolkodik azon, hogy munkahelyet vált a CX-Ray HR technológiai cég felmérése szerint. Az eredmények arra is rámutatattak, hogy a dolgozók hozzáállása jelentősen változhat, ha úgy érzik, feladataival hozzájárulhatnak a cég sikereihez, véleményüket pedig árnyalja egy általuk alkalmasnak ítélt vezető.

Tovább olvasom »
fogyasztó, lojalitás, márka, márkahűség, ügyfélszolgálat

A fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától

piacesprofit.hu

A Ricoh Europe az iparágban elvégzett új tanulmánya kiemelte az egyes generációk közötti különbségeket az ügyfélszolgálati elvárásokban. Az idősebb korcsoportok kevésbé megbocsátónak bizonyultak a márkákkal szemben, míg a fiatalabb ügyfelek sokkal több információt várnak mind már a megfontolás illetve az értékesítés utáni szinten is, hogy tartós kapcsolatot építhessenek ki a márkákkal.

Tovább olvasom »
értékelési rendszer, lojalitás, ügyfél-élmény, ügyfélszerzés, ügyfélszolgálat

6+1 jótanács, amivel növelheti ügyfelei lojalitását

piacesprofit.hu

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Tovább olvasom »
beszerzések, költségkímélés, lojalitás, minőségbiztosítás, minőségirányítás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Így spórol nekünk a minőségellenőrzés

piacesprofit.hu

A szabvány alapú menedzsment rendszerekkel szemben gyakran felmerül a kritika, hogy csak viszik a pénzt. Ezért is szánják rá magukat könnyebben a bevezetésére a cégvezetők, ha valamilyen támogatási lehetőség is használható hozzá. A másik ilyen, hajlandóság-növelő tényező, ha a tanúsítvány hiányában szankciókkal kell számolnia a vállalkozásnak. Megéri akkor is, ha nincs rá teljes támogatás és nincs szankció?
Kimutatható egyáltalán a spórolás? Hol jelentkezik a cég számára a megtakarítás? Egy kivállalkozás kasszáját különösen érzékenyen érinti minden kiadás. Érdemes körüljárni ezeket a kérdéseket, mielőtt az „ISO vagy nem ISO” kérdésben döntenek.

Tovább olvasom »
lojalitás, ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás, ügyfélszerzés

Miért jó, ha hűséges az ügyfél?

piacesprofit.hu

A csapból is az folyik, hogy növeljük a vevőink elégedettségét, lojalitását. Ami remekül hangzik, de elég nehéz egyrészt, másrészt pedig elég költséges játékká tud válni, különösebb előnyök nélkül. Szombati Orsolya online marketing szakértő szerint azonban mégis megéri rágyúrni a hűségre.

Tovább olvasom »
elégedettség, felmérés, jó vezető, lojalitás, munkahelyi motiváció, munkavállalói lojalitás

Átlag felett bírja a főnökét a magyar dolgozó

piacesprofit.hu

Magyarországon 10-ből 6 ember ajánlja a munkahelyét a barátainak, az elkötelezettek aránya 2005 óta folyamatosan növekszik, és Európán belül is jónak számít. Az Aon Hewitt friss, dolgozói trendeket kutató felmérése 164 országban vizsgálta, hogy hogyan vélekednek a dolgozók a munkahelyükről.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, elkötelezett munkavállaló, elkötelezettség, hatékony kommunikáció, krízis és túlélés, kríziskommunikáció, lojalitás, munkavállalói lojalitás

Akar róla beszélni? Belső kommunikáció krízis előtt, alatt és után

piacesprofit.hu

Egy szervezet munkavállalói a vállalati reputáció legfontosabb védelmezői, márkanagykövetei lehetnek. Ők azok, akik személyes jelenlétükkel, ügyfélkapcsolati munkájukkal, közösségi média használatukkal megjelenítik a szervezetet a külvilág, a közvélemény számára. Ahhoz, hogy egy krízis esetén valóban számíthassunk a dolgozók támogatására, érdemes már a baj bekövetkezése előtt néhány aranyszabályra figyelemmel lennünk.

Tovább olvasom »
legjobb munkahely, lojalitás, munkáltatói márka

A fiatalok többet akarnak – a munkahelyen is

piacesprofit.hu

A magyar munkavállalók körében érezhetően csökken az állásuk elvesztésétől való félelem, de 10-ből 7 ember még mindig úgy érzi, hogy komoly nehézségekbe ütközne, ha új munkalehetőséget kellene keresnie. Ez az arány jóval alacsonyabb az Y generáció tagjai között, szinte kivétel nélkül biztosak abban, hogy könnyedén találnának új munkát szükség esetén.

Tovább olvasom »
lojalitás, munkavállaló, túlóra

Titokban és ingyen túlórázik a többség

piacesprofit.hu

Bár a munkavállalók nagy része gyakran túlórázik, és ezért semmilyen kompenzációt nem kap, többségük nem jelzi ezt felettese felé. A Profession.hu által végzett kutatásból kiderül, hogy a havi rendszerességgel túlórázók közel egynegyedének több mint 24 óra plusz munkaórája gyűlik össze havonta.

Tovább olvasom »
lojalitás, munkahelyi motiváció, munkáltatói márka

Félvállról veszik a munkáltatói márkát a cégek

piacesprofit.hu

Sok cég még el sem gondolkodott azon, hogy építsen-e egyáltalán munkáltatói márkát, és akik elkezdték, azok nagy része is csak a nagy szavaknál tart. Pedig nem afféle úri huncutságról van szó, nagyon is megéri foglalkozni a témával. A munkavállalók megtartása kulcskérdés most, amikor már a versenyképességet is veszélybe sodorja a szakemberhiány, a munkavállalók több mint felének fontos, hogy mások mit gondolnak a munkaadójáról.

Tovább olvasom »