LinkedIn cikkek


Miért jó a cégeknek a TikTok és a LinkedIn?

Miért jó a cégeknek a TikTok és a LinkedIn? 

Virágkorukat élik a közösségi platformok, korosztálytól, funkciótól függően szinte mindenki megtalálhatja a kedvére valót.
LinkedIn a supermanek közösségi oldala, Putyin már a háború előtt betiltatta

LinkedIn a supermanek közösségi oldala, Putyin már a háború előtt betiltatta 

A kkv-k számára ma már egy kikerülhetetlen lehetőség a LinkedIn, mégsem használják a magyar vállalkozók olyan mértékben, mint megérdemelné.
Hogyan reklámozzanak a kkv-k a közösségi felületeken?

Hogyan reklámozzanak a kkv-k a közösségi felületeken? 

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai.
Felsővezetők a neten: kik a hazai LinkedIn legnagyobbjai?

Felsővezetők a neten: kik a hazai LinkedIn legnagyobbjai? 

Egyre több magyar felsővezető használja aktívan kommunikációs és cégvezetési célból a LinkedInt a TOP50 hazai nagyvállalat körében – derült ki az Uniomedia a szakmai közösségi portált, valamint az ott jelen lévő 200 felsővezető oldalát vizsgáló felméréséből. Összesen több, mint 100 ezren követik a nagyvállalati topvezetőket, míg 39 menedzser követőbázisa haladja meg az 1000 főt. A legnagyobb közösséggel a Telekom felsővezetői büszkélkedhetnek.
Az alkalmazottak elégedettségét is lehet figyelni a LinkedIn-en

Az alkalmazottak elégedettségét is lehet figyelni a LinkedIn-en 

A Glint felvásárlásával a Linkedin új funkciókkal bővül, a jövőben önéletrajzok közzététele és networking mellett dolgozói elégedettség mérésére is alkalmas lett.
Nagy újdonság jön a LinkedInen

Nagy újdonság jön a LinkedInen 

Az üzleti felhasználók számára új funkcióval bővül a LinkedIn eszköztára. A vállalatok ezentúl közvetlenül a LinkedInre feltöltött videós tartalmakat is megoszthatnak közönségükkel akár saját, organikus posztokban, akár fizetett Sponsored Content formájában.
Ezt a Facebook-funkciót szeretni fogják a HR-esek

Ezt a Facebook-funkciót szeretni fogják a HR-esek 

Megjelent Magyarországon is az állásajánlatok funkció a Facebook-oldalakon és egy külön központi felületen is. Ez tulajdonképpen ugyanannak a rendszernek a két fele: a Facebook-oldalakon létre lehet hozni egy speciális, Álláshirdetés bejegyzést, ami nemcsak a rajongók hírfolyamában fog megjelenni, hanem az “Álláslehetőségek a Facebookon” felületen is.
Szabadon pénzt csinálhatnak a startupok a LinkedIn adataiból

Szabadon pénzt csinálhatnak a startupok a LinkedIn adataiból 

Egy San Franciscó-i bíró úgy döntött, a LinkedIn nem akadályozhatja meg egy startupnak, hogy hozzáférjen az oldalon szereplő adatokhoz. Az ügy alighanem precedensértékű, és megnyithatja az utat az előtt, hogy a big data-startupok aranybányaként használják a közösségi médián található adatokat.
Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül 

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!
A buyer persona meghódítása

A buyer persona meghódítása 

Tartalommarketing már a 19. században is volt, azonban megfelelő startégiával a mai napig kevesen alkalmazzák. Itthon különösen nagy a tanácstalanság, főleg b2b vonalon, pedig az igényes tartalomra megéri erőforrást allokálni.

Lehet, hogy egy bűnöző kér adatokat a főnök helyett? 

Legyen bármilyen tájékozott egy vállalati felhasználó, az újabbnál újabb, rendkívül hihetőnek tűnő átverésekkel szemben nem lehet eléggé felkészült. Miközben komoly összegeket fordítanak védelmi rendszerük erősítésére a vállalatok, miközben alkalmazottaiktól milliárdokat csalnak ki a kiberbűnözők egyre kifinomultabb támadásokkal.

Skype tippek üzleti felhasználáshoz 

A Skype, amely először a családi, baráti kapcsolattartás eszköze volt, csendesen „üzleti rangra” emelkedett. Jellegéből adódóan személyesebb sok más kommunikációs csatornánál, de ez azért nem jelenti azt, hogy bármit lehet.

Hashtag kisokos - hol, hogyan? 

A #, vagyis hashtag jelecske egyre több felületen, egyre több posztban jelenik meg mind a céges, mind a magán kommunikációban. Nem véletlenül. Mutatjuk, hol, hogyan használható.

Alapfokú kisokos a Linkedinhez 

A közösségi oldalak között is különlegesség a Linkedin, amely üzleti, szakmai profilja révén különül el elsősorban a többitől. Az egyre fontosabb felülethez ad használati kisokost a téma szakértője.

Segítség, mielőtt eltévedne a közösségi média dzsungelében  

A Facebook és a LinkedIn csak a jéghegy csúcsa, ha a közösségi média világát nézzük. Érdemes körülnézni, mely közösségi hálózatok mire is használhatók.

Öt tipp, hogy ne égjünk le a LinkedInen 

Nem véletlenül nevezik a LinkedInt az üzleti élet Facebookjának, ma már egyre több cégvezető és HR-es használja ugyanis arra, hogy a leendő partnereket, alkalmazottakat „lemeózza”. Ezért is fontos, hogy a LinkedIn adatlapunk igazán profi legyen: ehhez adunk most néhány tippet.

Hat egyszerű lépés a tökéletes LinkedIn profilért 

A LinkedIn az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetünk a tömegből.

6 tanács a profi LinkedIn profilhoz 

A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai hálózata és kikerülhetetlen szereplője a közösségi médiának. Az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetünk a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékünket.

A cégé, vagy a dolgozóé a LinkedIn kapcsolat? 

A hazai cégek sem hagyhatják figyelmen kívül a LinkedIn és más közösségi médiák használatából eredő esetleges jogvitákat. A legtöbb tisztázatlan kérdés általában arra irányul, hogy rendelkezhet-e a munkáltató a munkavállalója LinkedIn-profilján található kapcsolatokkal.

Nem a miénk a közösségi oldalas kapcsolatrendszerünk? 

Pár éve egy brit bíróság LinkedIn kapcsolatainak átadására kötelezett egy munkavállalót - vagyis azok a döntés szerint a munkáltató tulajdonát képezik. De mi a helyzet itthon?

Csak lézengenek a magyarok a világ harmadik legnagyobb közösségi oldalán 

A Linkedin a világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és egyben a világ harmadik legnagyobb közösségi média platformja. 313 millió tagjából ugyanakkor egyelőre mindössze félmillió a magyar. Bánki Tamás Linkedin szakértő szerint azonban a magyarországi Linkedin tagság fejlődése töretlen.

Hogyan kommunikáljunk a közösségi oldalakon? 

Egyre több vállalkozás ismeri fel, milyen remek terepet kínálnak számukra a közösségi oldalak. Azonban még mindig sok cég gondban van azzal, hogy milyen formában szólítsa meg potenciális ügyfeleit – hangzott el a Piac & Profit KKV Akadémiáján.

Mire jó egy cégvezetőnek a Linkedin? 

Egyre több ügyfél, ismerős kérdezi, hogy regisztráljanak-e a Linkedinre vagy sem? Ha igen, akkor mi az értelme? Egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan.

Hét tipp a közösségi oldalak hasznosítására 

A kapcsolati háló bővítése minden modern üzletember kiemelt célja kellene, hogy legyen, mivel a hasznos kapcsolatokon keresztül nem csak a fontos információk és üzelti lehetőségek, hanem tippek és új megoldások is bőségesen áramlanak. A kapcsolati háló bővítésére ahasznos eszközaz internet, ám a szakemberek nem a Facebook-ot, hanem a LinkedIn-t használják.

Biztonsági tanácsok a LinkedIn incidens kapcsán 

Mint ismeretes, a napokban nagyszabású támadás áldozatává vált a LinkedIn portál. A hírek szerint 6.5 millió felhasználó adata került illetéktelen kezekbe. Június 6-án már egyértelművé vált az is, hogy az ellopott jelszavak orosz weboldalakon, fórumokon jelentek meg. A LinkedIn nem nyilatkozott egyértelműen, ezért elképzelhető, hogy amennyiben a támadóknak sikerült a jelszavakhoz hozzáférniük, akkor a tulajdonosok e-mail címeivel is rendelkeznek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo