lehetőség

kkv, követelmény, lehetőség, tőzsde, várszegi sarolta, xtend

A tőzsde akár a „B” terv is lehet

Nagy Mariann

Már egy éve, hogy a Budapesti Értéktőzsde átfogó programja keretében elindult a BÉT Xtend piaca a kis- és középvállalkozások növekedési terveinek segítésére, tőzsdei jelenlétének erősítésére. Várszegi Saroltát, az EY ügyvédi irodájának senior managerét kérdeztük, hogy milyen előnyt jelenthet a kkv-k számára a tőzsdei megjelenés.

Tovább olvasom »
ár, kényelem, kitrjesztett valóság, lehetőség, marketing, online, ügyfél

Így szerezhetünk még több online ügyfelet

piacesprofit.hu

Az augmented reality (vagy röviden csak AR, magyarul leginkább kiterjesztett valóságként terjedt el) lényege, hogy a valóságot összevegyítse nem létező dolgokkal. Működése tulajdonképpen egyszerű, a benne rejlő lehetőségek határtalannak tűnnek az e-kereskedelem és a marketing terén is.

Tovább olvasom »
4.0, befektetés, innováció, lehetőség, német piac, startup campus

Ők már esélyesek a német piacon

piacesprofit.hu

Innovatív magyarországi startup vállalkozások kaptak lehetőséget, hogy német befektetőket és vállalati döntéshozókat győzzenek meg a fejlődő technológiák piacképességéről. A Bosch Ventures és a Sigloch a jövőbeli perspektívákat és a potenciális beruházásokat keresve képviselték magukat a baden-württembergi rendezvényen

Tovább olvasom »
fiatalok, lehetőség, munka, optimizmus

Vannak, akik rózsaszínben látják a jövőt

piacesprofit.hu

Új rekord született a K&H ifjúsági indexének eredményei szerint: a 19–29 éves korosztály 35 százaléka gondolja úgy, hogy könnyen találna munkát. A dolgozó fiatalok 69 százaléka fizetésemelésre számít. Sőt, a munkájukat sem szerették még soha ennyien: az első negyedévben a megkérdezettek 57 százaléka mondta, hogy olyan állása van, ahol örömmel dolgozik.

Tovább olvasom »
honlap, kkv, lehetőség, online marketing, vállalkozás

A kisvállalkozások felének még honlapja sincs

piacesprofit.hu

A hazai kkv-k csupán fele aktív digitálisan. Mindössze minden második vállalkozásnak van saját honlapja, és közel minden harmadik cég marketing tevékenység nélkül próbál életben maradni – hangzott el a K&H és a Google Magyarország által közös rendezvényén. Az online jelenlét óriási lehetőségeket rejt a kkv-szektornak, ezért az idei teendők közé érdemes felvésni a digitális fejlődést és a mobilra optimalizált weboldal létrehozását is.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor