legértékesebb márka

a márka, b márka, élelmiszer, kereskedelmi márka, legértékesebb márka, saját márka

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

piacesprofit.hu

A GfK 2001 óta elemzi évről évre a kereskedelmi márkák teljesítményét a napi fogyasztási cikkek piacán. A 2016. évi fejleményeket elemző tanulmány szerint tavaly – újabb növekedést követően – piacrészük elérte a 25 százalékot, azaz már a teljes FMCG-forgalom egynegyedét a kereskedelmi láncok saját márkái adják. Szociodemográfiai szempontból egyetlenegy háztartástípus sem emelhető ki az e márkákat választók köréből, tavaly minden háztartás legalább egy alkalommal saját márkás termék mellett döntött vásárláskor.

Tovább olvasom »
amazon, apple, brand, google, legértékesebb márka, márka

Brandek harca: a méret a lényeg

piacesprofit.hu

A WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown közzé tette a 2017-es BrandZTM listát, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja. A top 5-be idén csak technológiai óriások, a Google, az Apple, a Microsoft, az Amazon és a Facebook kerültek be.

Tovább olvasom »