Lean menedzsment cikkek


Akkor most kövessük a trendeket, vagy sem?

Akkor most kövessük a trendeket, vagy sem? 

Érdemes vajon minden vállalatnak figyelnie és követnie a legfrissebb üzleti trendeket? Szederkényi Zsolt vállalatirányítási szakértőnk szerint fontos tisztában lennünk azzal, mi zajlik körülöttünk, de ugyanakkor nem szabad meggondolatlanul "ráugranunk" a legújabb trendekre.
Öt fontos tanulság minden kkv-vezetőnek

Öt fontos tanulság minden kkv-vezetőnek 

Az egyszerűen nem mehet tovább, hogy a munkatársak a cégnél mindent kockás füzetekben vezetnek, és ha bárki elmegy szabadságra, akkor az ügyei teljesen leállnak – hívta fel a figyelmet Szalai Gergely, a Resultator Kft. egyik alapítója.
Szederkényi Zsolt: az algoritmusok mellé is kell ember

Szederkényi Zsolt: az algoritmusok mellé is kell ember 

Az automatizáció nem azt jelenti, hogy kirúgjuk az embereket, hanem leegyszerűsítjük, biztonságosabbá tesszük a munkájukat – véli Szederkényi Zsolt, az xFLOWer Group Kft. ügyvezetője. A szakember szerint a hazai kkv-k fogékonyak az új technológiák alkalmazására, és nyitottak a szervezetük fejlesztésére, igaz, a többségük csak azután, hogy rájött, a szervezet nem tartott lépést a növekedéssel.
Hogyan lehet a céged pazarlóból pazar?

Hogyan lehet a céged pazarlóból pazar? 

A jól működő vállalkozások egyik ismérve, hogy igyekeznek minimalizálni az erőforrásaik pazarlását, azaz nem végeznek felesleges munkát, nem vásárolnak szükségtelen dolgokat, és nem gyártanak az eladhatónál több terméket. Ezzel szemben gyakran tékozlóan bánunk az idővel és a pénzzel. Szándékainkkal ellentétben selejtet állítunk elő, jelentős raktárkészletet tartunk fenn, felesleges feladatokat végzünk, és nem használjuk ki megfelelően munkatársaink idejét és tudását. A Resultator Kft. fekete öves szakértőjének segítségével adunk néhány gyakorlati tanácsot, hogy tehetjük pazarlóból pazarrá a vállalkozásunkat.
6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget

6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget 

Az induló cégek sokáig csak viszik a pénzt, de nem termelnek bevételt. Hogyan lehet átvezetni e nehéz kezdeti fázison a cégeket, hogy életben maradjanak? A The Lean Startup című könyvből kiderül. Ez a Facebook vezérigazgatójának, Sheryl Sandbergnek is az egyik kedvenc üzleti szakkönyve.
Mit tanulhat egy kisvállalkozás egy startuptól?

Mit tanulhat egy kisvállalkozás egy startuptól? 

Habár sokan gondolják azt, hogy a startupok térhódítása nem más, mint egy felkapott trend, a menedzsmentszemlélet és a cégvezetés területén sokat tanulhat egy már működő kisvállalkozás is - hangzott el a BKIK és a Piac & Profit közös konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban 

Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Eldőlt, ezek most a legjobb magyar befektetési alapok és alapkezelők

Eldőlt, ezek most a legjobb magyar befektetési alapok és alapkezelők 

A befektetési alapok vagyona tovább nőtt tavaly, meghaladta a 14 ezer  milliárd forintot, ami bő 50 százalékos emelkedés.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo