Kupon cikkek


Tovább erősítené a kormány és a főváros már bejelentett intézkedéseit a BKIK

Tovább erősítené a kormány és a főváros már bejelentett intézkedéseit a BKIK 

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) üdvözli a kormány és a főváros budapesti kisvállalkozásokat segítő lépéseit. Meglátásuk szerint habár külön-külön és jelentősen eltérő nagyságrendben is, de mindegyik fél lépéseket tett annak érdekében, hogy tavaszig működőképesek maradjanak azok a kisvállalkozások, amelyek Budapest nemzetközi szinten is kiemelkedő szolgáltatói szektorát alkotják.
Az ár és a kedvezmény mértéke számít a kuponos vásárlásnál

Az ár és a kedvezmény mértéke számít a kuponos vásárlásnál 

Míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttünk egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos/kuponos oldalon, addig idén már közel 12 ezer forintnyi élmény vagy termék került átlagosan a kosarakba. A legtöbben a vásárlás értékét bankkártyával egyenlítették ki, az átutalás és a készpénz visszaszorulóban.
A bombasztikus ajánlat sokszor átverés - vigyázat, nyakunkon a Black Friday!

A bombasztikus ajánlat sokszor átverés - vigyázat, nyakunkon a Black Friday! 

A Black Friday eseménynap alkalmával az e-kereskedelmi cégek minden év novemberében a megszokottnál vonzóbb ajánlatokkal célozzák meg a vásárlókat. Ezt az eredetileg online kereskedelemhez kapcsolódó napot sok esetben a hagyományos bolti értékesítést végző kereskedők is átveszik.
Az online kupon még több vásárlásra csábítana

Az online kupon még több vásárlásra csábítana 

Annak ellenére, hogy sokan kész bevásárlólistával vágnak neki az üzleteknek, egy vonzó kupon arra ösztönözheti a fogyasztókat, hogy megvásároljanak valamit, amit egyébként nem terveztek.
A nők nem tudnak ellenállni a kuponoknak

A nők nem tudnak ellenállni a kuponoknak 

Minden második ember vásárolt már internetes bónt, tízből kilenc kuponozó nő – derült ki a HOOP applikáció fejlesztéséért felelős Appspect Kft. friss kutatásából. A legvonzóbb kategóriák az utazás, a szórakozás, a wellness, a gasztronómia és a szépség. A felmérés szerint legalább 50 százalékos kedvezmény a legjobb csali. Aki még nem vásárolt kupont, jellemzően az online előrefizetéssel kapcsolatos félelmei miatt nem tette.
A Facebook vezet, de jön föl a kupon

A Facebook vezet, de jön föl a kupon 

Kisebb változások történtek, de nem fordult a feje tetejére a hazai kis- és középvállalkozások marketingeszköz-mixe: vezet a saját weboldal és a Facebook – derül ki a Marketing112 frissen publikált kutatásából.
Többe kerül hamarosan az utalvány

Többe kerül hamarosan az utalvány 

2019-től az uniós áfaszabályok nem az eddig megszokott módon kell kezelnünk az utalványokat, kuponokat és hasonló eszközöket. Bizonyos esetekben már az utalvány értékesítése is adófizetési kötelezettséget fog jelenteni.
Uniós szabályt kapnak az utalványok

Uniós szabályt kapnak az utalványok 

Az Európai Unió Tanácsa egységes szabályozás alá vonja a vásárlási utalványok és utalványi rendszerek áfakezelését. A közelgő változás miatt az eladóknak mindenképpen érdemes lehet áttekinteni a jelenlegi gyakorlatukat, hogy a jövőben a lehető legjobban ki tudják használni az új irányelvből fakadó kedvező áfakezelés.
Csúnya buktatói vannak az online kuponoknak

Csúnya buktatói vannak az online kuponoknak 

Egyre több webáruház használ online kuponokat vagy kedvezménykódokat hűséges vásárlói megtartása vagy új ügyfelek szerzése érdekében. De milyen szabályok vonatkoznak ezekre a kuponokra, mik lehetnek a buktatók? A Sár és Társai Ügyvédi Iroda összefoglalójából kiderül.
Kupon veszteség nélkül? Nem lehetetlen

Kupon veszteség nélkül? Nem lehetetlen 

Sok webáruház használja a kuponokat arra, hogy különféle kedvezményeket nyújtson a látogatóknak, így ösztönözve őket a vásárlásra. A kuponok remek vásárlásösztönzők, ugyanakkor, ha nem jól használjuk őket, akkor súlyos károkat okozhatunk velük. De ezeket el is kerülhetjük, a Webshop Experts szakértőjének segítségével megmutatjuk, hogyan!

Ne féljünk a kuponoktól!  

A közösségi vásárlás – korábbi népszerű nevén a kuponos vásárlás – a magyar vevőket is meghódította az elmúlt években. A cégek egy része viszont fél tőle, hiszen a hírek szerint akár „fel is hígíthatja” a vásárlóközönséget a kuponozás. Pedig, ha tudjuk mire jó, hasznos platform lehet, különösen a kkv-k számára.

Nem lufi, hanem kisgömböc a kuponpiac 

Még mindig nagyon népszerűek a kuponos ajánlatok. A 2014-es évben bruttó 16,5 milliárd forintra növekedett a piac forgalma, ami a két évvel ezelőtt mért adatokhoz képest majdnem megtriplázódott. Kérdés, hogy ez a szegmens a válság elmúltával is ilyen népszerű lesz-e.

Lassan lecseng a kuponőrület, de nem mindenhol 

Már nincs nagy keletje a kuponoknak, a cégek is jóval visszafogottabban használják ezt az online marketing eszközt. Van ugyanakkor egy szegmense a kezdő kisvállalkozásoknak, akiknek még mindig remek lehetőség kuponos oldalakon akciókat hirdetni, ők a csoportos foglalkozást árusító szolgáltatók.

Meglepő, mivel lehet motiválni az embereket 

Átalakult az emberek motiválhatósága: a családosoknál ma már az utazásra váltható ajándékutalványok, míg a fiatalok körében a különleges élmények a legvonzóbb nyeremények. A három legnépszerűbb program a gokartozás, kalandpálya és lövészet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo