kupon

árengedmény, kedvezmény, kupon, online fizetés, vásárlók, voucher

A nők nem tudnak ellenállni a kuponoknak

piacesprofit.hu

Minden második ember vásárolt már internetes bónt, tízből kilenc kuponozó nő – derült ki a HOOP applikáció fejlesztéséért felelős Appspect Kft. friss kutatásából. A legvonzóbb kategóriák az utazás, a szórakozás, a wellness, a gasztronómia és a szépség. A felmérés szerint legalább 50 százalékos kedvezmény a legjobb csali. Aki még nem vásárolt kupont, jellemzően az online előrefizetéssel kapcsolatos félelmei miatt nem tette.

Tovább olvasom »
adózás, áfaszabályok, kupon, uniós szabályozás, utalvány

Uniós szabályt kapnak az utalványok

piacesprofit.hu

Az Európai Unió Tanácsa egységes szabályozás alá vonja a vásárlási utalványok és utalványi rendszerek áfakezelését. A közelgő változás miatt az eladóknak mindenképpen érdemes lehet áttekinteni a jelenlegi gyakorlatukat, hogy a jövőben a lehető legjobban ki tudják használni az új irányelvből fakadó kedvező áfakezelés.

Tovább olvasom »
kupon, online marketing, webshopok

Csúnya buktatói vannak az online kuponoknak

piacesprofit.hu

Egyre több webáruház használ online kuponokat vagy kedvezménykódokat hűséges vásárlói megtartása vagy új ügyfelek szerzése érdekében. De milyen szabályok vonatkoznak ezekre a kuponokra, mik lehetnek a buktatók? A Sár és Társai Ügyvédi Iroda összefoglalójából kiderül.

Tovább olvasom »
kupon, marketing, online kereskedelem, online marketing tippek, webáruház, webshop

Kupon veszteség nélkül? Nem lehetetlen

piacesprofit.hu

Sok webáruház használja a kuponokat arra, hogy különféle kedvezményeket nyújtson a látogatóknak, így ösztönözve őket a vásárlásra. A kuponok remek vásárlásösztönzők, ugyanakkor, ha nem jól használjuk őket, akkor súlyos károkat okozhatunk velük. De ezeket el is kerülhetjük, a Webshop Experts szakértőjének segítségével megmutatjuk, hogyan!

Tovább olvasom »
akció, bevétel, kkv marketing, közösségi vásárlás, kupon, kupon piac, ügyfélszerzés

Ne féljünk a kuponoktól!

piacesprofit.hu

A közösségi vásárlás – korábbi népszerű nevén a kuponos vásárlás – a magyar vevőket is meghódította az elmúlt években. A cégek egy része viszont fél tőle, hiszen a hírek szerint akár „fel is hígíthatja” a vásárlóközönséget a kuponozás. Pedig, ha tudjuk mire jó, hasznos platform lehet, különösen a kkv-k számára.

Tovább olvasom »
akció, kupon, marketing

Nem lufi, hanem kisgömböc a kuponpiac

piacesprofit.hu

Még mindig nagyon népszerűek a kuponos ajánlatok. A 2014-es évben bruttó 16,5 milliárd forintra növekedett a piac forgalma, ami a két évvel ezelőtt mért adatokhoz képest majdnem megtriplázódott. Kérdés, hogy ez a szegmens a válság elmúltával is ilyen népszerű lesz-e.

Tovább olvasom »
akció, kupon, marketing

Lassan lecseng a kuponőrület, de nem mindenhol

Sipa

Már nincs nagy keletje a kuponoknak, a cégek is jóval visszafogottabban használják ezt az online marketing eszközt. Van ugyanakkor egy szegmense a kezdő kisvállalkozásoknak, akiknek még mindig remek lehetőség kuponos oldalakon akciókat hirdetni, ők a csoportos foglalkozást árusító szolgáltatók.

Tovább olvasom »