kríziskommunikáció

élelmiszerbiztonság, krízis és túlélés, kríziskommunikáció, nébih

Túlélhető a vietnami leves botrány?

piacesprofit.hu

Újra fogadja vendégeit a szeptember elején hepatitis fertőzés gyanújával bezárt budapesti Hai Nam Pho Bisztró. Az étterem ezt csütörtökön jelentette be a Facebookon, és bár a levesező több száz követője üdvözölte a hírt, mégsem rohamozták meg a vendégek nagy létszáma miatt a bezárás előtt nem sokkal a szomszédos üzlethelyiséggel kibővített vendéglőt. Lali, létesítmény tulajdonosa elárulta: az elmúlt hetekben milliós nagyságrendű összeget költöttek a NEBIH által feltárt problémák orvosolására.

Tovább olvasom »
etikus üzlet, kríziskommunikáció, ügyfélkezelés

Őszintén a hibákról

piacesprofit.hu

A cégekre is igaz az a népszerű szólás, hogy csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. A legfelelősebben működő cégnél is becsúszhatnak hibák, olykor pedig az igazán nagyok is óriásit hibáznak – gondoljunk csak a Volkswagen botrányra. A kérdés, hogy mit kezdjünk, ha napvilágra került a szennyes.

Tovább olvasom »
kríziskommunikáció, marketing, panaszos, ügyfélkezelés

Kríziskommunikáció: hogyan őrizzük meg a hírnevünket?

piacesprofit.hu

Egy vállalkozás életében szinte kikerülhetetlen, hogy időnként egy-egy megsértődött, elégedetlen ügyfél, vagy akár egy ellenlábas kirobbantson egy ügyet a cégünk ellen, amit sokszor a sajtó is felkap. Ezek a szituációk nem csak presztízsveszteséggel járnak, hanem komoly üzleti visszaeséssel is párosulhatnak, ezért fontos, hogyan viselkedünk egy ilyen a helyzetben. Ehhez ad tanácsokat a marketing szakértő.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, elkötelezett munkavállaló, elkötelezettség, hatékony kommunikáció, krízis és túlélés, kríziskommunikáció, lojalitás, munkavállalói lojalitás

Akar róla beszélni? Belső kommunikáció krízis előtt, alatt és után

piacesprofit.hu

Egy szervezet munkavállalói a vállalati reputáció legfontosabb védelmezői, márkanagykövetei lehetnek. Ők azok, akik személyes jelenlétükkel, ügyfélkapcsolati munkájukkal, közösségi média használatukkal megjelenítik a szervezetet a külvilág, a közvélemény számára. Ahhoz, hogy egy krízis esetén valóban számíthassunk a dolgozók támogatására, érdemes már a baj bekövetkezése előtt néhány aranyszabályra figyelemmel lennünk.

Tovább olvasom »