kríziskommunikáció

Bőhm Kornél, kríziskommunikáció

Bőhm Kornél: egyszer beüt a gikszer…

kfarkas

Hihetetlen vihart keltett egy vemhes szurikáta pusztulásának a híre, miközben amikor egy gyorsétteremben a biztonsági őr megvert egy ismert újságírót, viszonylag hamar lecsendesedett a közhangulat. A két eset – bár súlyban nehezen mérhető egymáshoz – elsősorban a kríziskommunikáció profizmusában különbözik – vélekedik Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó.

Tovább olvasom »
Bőhm Kornél, kommunikáció, kríziskommunikáció

Bőhm Kornél: egyszer beüt a gikszer

kfarkas

Hihetetlen vihart keltett egy vemhes szurikáta pusztulásának a híre, miközben amikor egy gyorsétteremben a biztonsági őr megvert egy ismert újságírót, viszonylag hamar lecsendesedett a közhangulat. A két eset – bár súlyban nehezen mérhető egymáshoz – elsősorban a kríziskommunikáció profizmusában különbözik – vélekedik Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó.

Tovább olvasom »
kommunikáció, kríziskommunikáció, marketing

„Sem megerősíteni, sem cáfolni…”

piacesprofit.hu

Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket? Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában? Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait? Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló kötetében választ ad ezekre a kérdésekre!

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, facebook, Facebook-fiók, közösségi média, krízis és túlélés, kríziskommunikáció, válságkommunikáció

Mit tehetnek a Facebook oldalak kezelői krízishelyzetben?

piacesprofit.hu

A BKK+T-Systems botránnyal kapcsolatos leglátványosabb reakciók Facebookon érkeztek, ez nem egy közösségi médiás válsághelyzet. Ez egy tipikus krízis, aminek a Facebookra is van hatása. De ezt nem lehet a Facebookon megoldani. Ott csak közvetíteni, erősíteni, vagy éppen finomítani lehet, ha a döntéshozók megtalálták a helyes (hiteles) stratégiát.

Tovább olvasom »
krízis, kríziskommunikáció, márkaépítés, márkaérték, pr

Ha felkészülünk, kisebb a pofon

Timár Gigi

Két kulcsfontosságú mutató is azt bizonyítja, hogy a Samsung egész brandjének megítélése zuhant a mélybe a visszahívott, felrobbanó csúcstelefonok miatt. Ha egy ekkora óriást megrenget a hiba, az mindennél jobban mutatja, megéri felkészülni egy esetleges krízisre.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, employer branding, kommunikációs csatornák, kríziskommunikáció, marketingkommunikáció, munkáltatói márka, pr

Mire jó a PR-os?

Timár Gigi

A kkv-k többsége ma már tisztában van vele, hogy a marketingre muszáj figyelmet fordítani, de a PR súlyát még nem mindenki érzi. Pedig ez az elsőre talán nehezen megfogható terület valódi védőháló egy vállalati krízis esetén.

Tovább olvasom »
biztosítás, felelősségbiztosítás, hibás termék, kríziskommunikáció, termékfelelősség-biztosítás, termékvisszahívás

Mi áll valójában a termékvisszahívások hátterében?

piacesprofit.hu

Szinte minden termékkör esetében előfordul, hogy valamilyen termék visszahívására kerül sor- az autóiparban olykor súlyos balesetek előzik ezt meg, mondjuk egy hibás alkatrész miatt, de itthon is volt olyan példa, amikor egy élelmiszeripari termék estében „kifogásolható terméket” találtak a csomagolásban. De honnan lehet tudni, hol a bibi?

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, hatékony kommunikáció, kríziskommunikáció, márkaépítés

Hogyan álljunk fel egy krízisből?

Timár Gigi

Nincs olyan üzlet a világon, amely mindig egyenes vonalban haladna a fejlődés útján. Vagyis vállalkozni bizonyos szempontból nem jelent mást, mint rendszeresen megküzdeni miniatűr katasztrófákkal. Mutatjuk, mi a legfontosabb, ha épp összeomlani látszik a brand.

Tovább olvasom »