krízishelyzet

krízishelyzet, kríziskommunikáció

A cégek harmada nincs felkészülve a krízishelyzetekre

piacesprofit.hu

Technológiai malőrök, kiberbűnözés, természeti katasztrófák – a cégvezetők többsége úgy gondolja, hogy a jövőben szembe kell néznie válsághelyzettel és majdnem 70 százalékuk már meg is tapasztalt ilyen esetet. Erre vonatkozó tervvel azonban 29 százalékuk egyáltalán nem rendelkezik – derül ki a PwC kutatásából. 

Tovább olvasom »
krízishelyzet, marketing, piackutatás, szervezet, vezetők

A rossz vezetői döntések okozzák a legtöbb krízist

piacesprofit.hu

A Magyar Public Relations Szövetség piacvezető szakembereinek közreműködésével készült kutatásban olyan eseteket gyűjtöttek össze és elemeztek a „Krízistérkép 2018” című kiadvány szerkesztői, amelyek a tavalyi évben károsan érintettek egy-egy piaci márkát, szervezetet, vagy akár hazai celebritást. 

Tovább olvasom »