közösségi média

facebook, helyi vállalkozás, kkv marketing, közösségi marketing, közösségi média, közösségi oldalak

Közösségi média tippek helyi vállalkozásoknak

piacesprofit.hu

Bár már minden vállalkozó hallott arról, hogy valamit kezdeni kellene a közösségi médiában rejlő marketing lehetőségekkel, sok kisebb, helyi vállalkozás megretten, hogy nincs elég tartalma, vagy elegendő büdzséje arra, hogy eredményeket érjen el. Tévedés! A közösségi oldalak kifejezetten sokat hozhatnak a helyi vállalkozásoknak.

Tovább olvasom »
adatvédelem, facebook, hirdetés, jogszabályok, közösségi média, marketing, nyereményjáték, promóció, reklám

A Facebookon sem szabad a vásár

piacesprofit.hu

Sok cég számára a Facebookon végzett promóciós tevékenység alkotja immár a marketingstratégia gerincét, fontos tudni, hogy a közösségi oldalakon sem szabad a vásár. A Facebook is szigorú szabályokat hozott az ilyen tevékenységre, de a magyar és európai jogszabályoknak is meg kell felelni.

Tovább olvasom »
digitális marketing, hírlevél, kkv marketing, közösségi média, online marketing

4 tévhit a digitális marketingről – és a valóság

Piac & Profit Kiadó Kft-2

A digitális marketing egyre nagyobb szeletet szakít magának az online értékesítési piacon. Bár a marketing egy viszonylag új formája, máris rengeteg mítosz kering körülötte. A kisvállalkozások tulajdonosai sajnos gyakran bedőlnek a digitális marketinggel kapcsolatos tévhiteknek– megpróbálunk most megdönteni közülük néhányat.

Tovább olvasom »
hatékony kommunikáció, közösségi média, megújulás, ügyfélmegtartás, ügyfélszerzés

Tavaszi megújulás? A cégre is ráfér!

Piac & Profit Kiadó Kft-2

Tavasszal sokan késztetést érzünk, hogy rendet rakjunk magunk körül, kitakarítsuk a lakást, megszabaduljunk a felesleges kacatoktól. Olyan apró rendetlenségeket is felfedezünk, ami mellett hónapokig elmentünk naponta, de mégsem „láttuk”. A vállalkozásunkban is lehetnek ilyen megbújó „koszfoltok”, amit érdemes tavasszal kisöpörni.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, közösségi oldalak, snapchat

Kétszer annyit lógunk a „fészen”, mint a jenkik

piacesprofit.hu

Átlagosan közel napi másfél órán keresztül használjuk a Facebookot, ami több mint kétszerese az Egyesült Államokban mért adatnak – derült ki az Evolution & Mobile Hungary konferencián. Itthon 5,1 millió felhasználója van a legnépszerűbb közösségi oldalnak, ebből mintegy négymillióan napi rendszerességgel látogatják a szájtot. A tinédzserek viszont tömegesen hagyják el a Facebookot, és fordulnak más platformok felé.

Tovább olvasom »
céges facebook megjelenés, facebook, közösségi média, közösségi oldal

Helyére kerül végre a Facebook

Timár Gigi

Mostanra lecsengett a nagy hype a Facebook körül, a cégek egyre inkább a helyén kezelik ezt a megjelenési lehetőséget – derül ki az RG Stúdió friss kutatásából. Költeni már hajlandóak a vállalkozók, most az jönne, hogy mindenki megtalálja mi az, amibe tényleg érdemes invesztálnia.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, közösségi oldalak, tartalommarketing, twitter

Pusztító hibák a közösségi médiában

kfarkas

Habár a közösségi oldalak a fogyasztók elérésének egyik legolcsóbb és leghatékonyabb eszközei, van egy nagy veszélyük: a hibáknak itt katasztrofális következménye lehet, akár egy egész cég belebukhat a felhasználók haragjába. Mutatunk néhány emlékezetes hibát, amelyek elkerülhetőek lettek volna.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, hírnév, közösségi média, megosztás, üzleti bizalom

A 21. század legfontosabb tőkéje

Timár Gigi

A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?

Tovább olvasom »
közösségi média, munkaerőpiac, munkáltatói márka, online marketing

Csak ésszel vadásszunk a Facebook-on

piacesprofit.hu

Az egyedi pozíciók esetében kellő körültekintéssel érdemes csak használni a közösségi médiát bár itthon is egyre meghatározóbbá válik az utánpótlás felkutatásában ez a marketing eszköz. A döntéshez több mindent érdemes mérlegelni – vélekedik a HR-szakember.

Tovább olvasom »