közösségi média

augmented reality, canvas hirdetés, cégmarketing, csetapp, e-kereskedelem, élő közvetítés, facebook, gps, hirdetés, kiterjesztett valóság, konverzió, közösségi média, lead, lead hirdetés, lévai balázs, lokalitás, lokalizált hirdetés, marketing, messenger, online, piac & profit, piacesprofit.hu, reklám, vásárlás

Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon

piac-profit.hu

A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »
blog, blogolás, brand, cégmarketing, facebook, instagram, közösségi média, LinkedIn, márkaépítés, marketing, marketinggyakorlat, Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferencia, piac és profit, piacesprofit.hu, tartalommarketing, trend, versenyelőny, versenyhátrány

Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

piacesprofit.hu

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

Tovább olvasom »
büntetés, európai bizottság, facebook, közösségi média, social, social media, whatsapp

Óriás büntetés a Facebooknak

PP/MTI

110 millió eurós (34 milliárd forintos) pénzbírság megfizetésére ítélte az Európai Bizottság (EB) a Facebookot, arra hivatkozva, hogy az amerikai vállalat “félrevezető és téves információkat” közölt a Whatsapp üzenetküldő szolgáltató 2014-es felvásárlásakor – jelentette be a testület csütörtökön.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, online marketing, social media, tartalomgyártás, tartalommarketing

Bünteti a Facebook a rossz minőséget

piacesprofit.hu

A Facebook régóta küzd a rossz minőségű tartalommal. Azokkal a linkekkel, amik hangzatos címekkel beterelik különböző weboldalakra az embereket, akik aztán csalódnak. Korábban is voltak már ennek megakadályozására szolgáló hírfolyam algoritmus frissítések, most pedig megérkezett a következő, ami az organikus és a hirdetett posztokat is érinti – olvasható a Közösségi kalandozások blogon.

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi média, like, reakció gombok

Kell nekünk a hála a Facebookon?

piacesprofit.hu

Azt már a kezdő social media menedzserek is tudják, hogy a közösségi médiában elsősorban az érzelmekre kell hatni, ha aktivitást akarunk kiváltani. A Facebook nem véletlenül bővítette a like gombot azzal, hogy már nemcsak tetszésünket, hanem mérgünket, szomorúságunkat vagy épp megdöbbenésünket is kifejezhessük. Bárhol. Bármikor.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, facebook, hatékony kommunikáció, közösségi média, közösségi oldal

Ne a Facebook szakin spóroljunk!

Piac & Profit Kiadó Kft-2

A Facebook mára annyira bevett üzleti kommunikációs csatornává vált, hogy ha még nem készített céges Facebook profilt, hamarosan akkor is fog. Van aki már az első lépéseket, a kezdő posztokat is szakértőre bízza, ám van aki csak akkor lép, ha valami gond van. Miért éri meg profi segítséget kérni? Elmondjuk.

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi média, tartalomgyártás

Hogyan gondolkodik a Facebook?

piacesprofit.hu

A Facebook akkor sikeres, ha segít az embereknek megtalálni a hatalmas információtengerben a számukra releváns eseményeket. Azt a néhány történetet minden nap, amik igazán fontosak az olvasóknak. Annyira, hogy amikor hazamennek, erről beszélnek a családjukkal és a barátaikkal. Éppen ezért a tartalomgyártóknak nem csak arra kell fókuszálni, hogy elkészítsék azokat, amik fontosak az olvasóknak, hanem arra is, hogy mindez érdekes, izgalmas legyen, olyan, ami megüti az ingerküszöböt. Ezt csak akkor tudjuk megtenni, ha megértjük, hogyan működik a hírfolyam – olvasható a Közösségi kalandozások blogon.

Tovább olvasom »
kkv marketing, közösségi média, marketing trendek, social listening, ügyfélélmény, ügyfélszerzés

Hallgatózással irányítható a fogyasztó

piacesprofit.hu

Napjaink átalakuló fogyasztói magatartása, a tudatos döntések, a könnyen hozzáférhető vélemények és ajánlások mind hozzájárulnak a social listening terjedéséhez, amelynek lényege, hogy a vállalatok megtalálják, megértsék és üzletileg is felhasználják a közösségi média felületein keletkező releváns tartalmakat.

Tovább olvasom »