közösségi média

adatbányászat, adatvezérelt marketing, brand, crm, digitális, facebook, fogyasztó, gyorsaság, internet, kliens, követő, közösségi média, márka, marketing, minőség, okos adat, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Kriston László

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Tovább olvasom »
digitális marketing, facebook kampányok, facebook marketing, konverzió növelés, közösségi média, lookalike

Így lesz hatékonyabb a Facebook-marketinged

piacesprofit.hu

A Facebook-marketing során az egyik legnagyobb kérdés, hogy milyen célzással kezdjünk neki a kampányok beállításának. De mi van akkor, ha rátalálsz egy szűkebb szegmensre, melyből csak úgy dőlnek a konverziók az elején, azonban a célcsoportodat kezded kimaxolni, és a hirdetések megjelenési gyakorisága lassan az egy tucatot súrolja? Ebben az esetben a konverziók száma csökken, az ügyfélszerzés költsége emelkedik, az elérés pedig drágul.

Tovább olvasom »
digitális marketing, facebook, közösségi média, lévai richárd, online marketing, snapchat, social media, whatsapp

A kulcsszó az ügyfélismeret

Szeicz András

Lévai Richárd online marketinges, social media szakértő. Már az Iwiw-korszak idején érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. A lámpalázról és a Facebook jövőjéről beszélgettünk.

Tovább olvasom »
adwords, digitális marketing, facebook, konverzió, közösségi média

Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját

piacesprofit.hu

Először azzal kezdődött, hogy a bejegyzés kiemelésnél nem tudtunk beállítani semmit. Aztán megpróbálta eldugni előlünk a Facebook az elhelyezések kiválasztását. Utána kitalálta a dinamikus hirdetéseket, ahol már nem is tudjuk, kinek, mit jelenít meg pontosan a Facebook a mi nevünkben. Később még a dinamikus hirdetés célzását is kiterjesztette a Facebook.

Tovább olvasom »
céges facebook megjelenés, facebook, karrieroldal, közösségi média, social media

Fenntartható üzleti sikerek a közösségi médiában

piacesprofit.hu

Akár terméket szeretne eljuttatni leendő vevőjéhez egy üzleti vállalkozás, akár a megfelelő munkatársakat szeretné megtalálni és elkötelezni, a social felületek ma már számos stratégiai terv epicentrumában szerepelnek, nem véletlenül. A tartós siker azonban – ahogy a gazdasági élet számos más területén – itt sem alacsonyan csüngő egynyári gyümölcs.

Tovább olvasom »
facebook, fiatal, közösségi média, snapchat, social media, tinédzser, twitter

Na de hol vannak a fiatalok?

piacesprofit.hu

Tele volt minden portál megint egy kutatással, ami arról szól, hogy a Facebook bajban van, mert elveszti a tinédzsereket. Az eMarketeer mutatta ki, hogy a 18–24 évesek között már most is többen használják Amerikában a Snapchatet, mint a Facebookot, és a tendenciák alapján ez a következő években csak erősödni fog. A Közösségi kalandozások cikkében többek között erről lesz szó, de aki figyel, a teljes piacról is pontosabb képet kap. 

Tovább olvasom »
blogolás, digitális tartalom, facebook, közösségi média, marketing, megosztás, poszt, social media, tartalomgyártás, twitter

Az elmúlt év negyvenezer legsikeresebb social-média tartalma

piacesprofit.hu

A LinkedIn készített egy közösségi média marketing tartalom-kutatást, amelyben megvizsgálta az elmúlt év 40.000 legsikeresebb tartalmának sajátosságait. Wow! Mikor megláttam, hogy az eredményeket közzétették, remegő ujjaim megcsúsztak néhányszor a billentyűzeten, mialatt átnavigáltam magam az e-mailből a cikkre — és most csak picit túloztam.

Tovább olvasom »
facebook, interjú, iwiw, közösségi média, lévai richárd, social media

Az olyan cégek, mint a Facebook, az emberek idejére vágynak

Szeicz András

Online marketinges, social media szakértő. Már az iwiw-korszak alatt érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. Annyira, hogy a Közösségi kalandozások néven futó oldal egyre ismertebbé tette a nevét, ma pedig már a téma legelismertebb hazai szakértői között tartják számon. Lévai Richárddal beszélgettem a lámpalázról és a Facebook jövőjéről.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, facebook, Facebook-fiók, közösségi média, krízis és túlélés, kríziskommunikáció, válságkommunikáció

Mit tehetnek a Facebook oldalak kezelői krízishelyzetben?

piacesprofit.hu

A BKK+T-Systems botránnyal kapcsolatos leglátványosabb reakciók Facebookon érkeztek, ez nem egy közösségi médiás válsághelyzet. Ez egy tipikus krízis, aminek a Facebookra is van hatása. De ezt nem lehet a Facebookon megoldani. Ott csak közvetíteni, erősíteni, vagy éppen finomítani lehet, ha a döntéshozók megtalálták a helyes (hiteles) stratégiát.

Tovább olvasom »
brand, e-kereskedelem, facebook, internet, közösségi média, márka

Ne vegyük viccnek az online véleményeket

piac-profit.hu

A fogyasztók az interneten nagyszájúak: imádnak kritizálni, dühöngeni, de ha szükséget érzik a dicséretnek, az őszinte. Ez adja egy cég digitális portfólióját. Az online áruházakban, a közösségi médián, a Yelpen, a blogokon – mindenhol fulladozunk a véleményekben, a visszajelzésekben. És mindenki oda is figyel rájuk.

Tovább olvasom »