közösségi média

előfizetés, hirdetés, közösségi média, merchandising, youtube

Jön a fizetős YouTube

piacesprofit.hu

Bár a YouTube lehetővé teszi, hogy a felhasználók pénzt keressenek a videójukon futó reklámokkal, ebből aligha lehet meggazdagodni. Most előfizetős csatornákat indítanak, írja a Bitport.

Tovább olvasom »
közösségi, közösségi média, LinkedIn

Nagy újdonság jön a LinkedInen

piacesprofit.hu

Az üzleti felhasználók számára új funkcióval bővül a LinkedIn eszköztára. A vállalatok ezentúl közvetlenül a LinkedInre feltöltött videós tartalmakat is megoszthatnak közönségükkel akár saját, organikus posztokban, akár fizetett Sponsored Content formájában.

Tovább olvasom »
költekezés, közösségi média, nyomás, szokás, vásárlás

Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk

piacesprofit.hu

A társadalmi nyomás és a közösségi média platformok erősen befolyásolják költési szokásainkat – derül ki az Intrum felméréséből. A magyarok harmada többet költ a közösségi média hatására, és a szülők 35 százaléka legalább egyszer vásárolt a társadalmi nyomás hatására gyermekeinek olyan dolgot, amit nem engedhetett meg magának.

Tovább olvasom »
algoritmus, chatbot, facebook, felhasználó, hírlevél, honlap, influencer, internet, közösségi média, kreativitás, lévai richárd, mark zuckerberg, márka, marketing, online, online marketing, social listening, social media, spam, y generáció, youtube

Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában

Kriston László

Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media – Változás! című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »