közösségi média

álhírek, brazília, donald trump, facebook, fake news, fiatal, influencer, internet, korrupció, követő, közösségi média, mém, pártfinanszírozás, politika, reklámbevétel, social media, steve bannon, szavazat, twitter, választás, voks, whatsapp, youtube, z-generáció

Az influencerek az új politikusok

Kriston László

Megérkezett az új politikus-generáció: a YouTube-influencerek. A brazíliai helyhatósági és szövetségi választáson néhány huszonéves influencernek sikerült arra használnia internetes népszerűségét, hogy mandátumot szerezzenek. A helyi választásokon óriási mennyiségű szavazatokat kaptak. Mozgalmukat, az MBL-t és kampányaikat a YouTube-csatornáik reklámbevételéből finanszírozták. Itt a képviseleti demokrácia és a független kampányfinanszírozás új korszaka. Brazíliában megtörtént. A többi országban is ez lesz.

Tovább olvasom »
adatlopás, bankkártya, felmérés, generali, közösségi média, tudatosság, védelem

A netezők többsége védi a bankkártya adatait

piacesprofit.hu

Az online visszaélések egyre nagyobb fenyegetést jelentenek nemcsak a cégek, hanem a magánszemélyek számára is. Ezzel párhuzamosan azonban úgy tűnik, a tudatosság is egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a magyar netezők háromnegyede tesz valamilyen óvintézkedést bankkártya adatai védelme érdekében.

Tovább olvasom »
blog, blogger, brand, céges kommunikáció, fiatal, influencer, internet, kampány, közösségi média, márka, marketing, social media, vlog, vlogger, z-generáció

Az influencereké a jövő?

Kriston László

A Z generációnak már nem azok a hírességek jelentik a viszonyítási pontokat, akik valamilyen szakmai siker alapján válltak ismertté. A fiataloknak a YouTube-sztárok és a vloggerek az elsődleges véleményformáló személyiségek. Ezért közösséget kell építenünk elsősorban, nem márkát. A közösség fogja erősíteni a márkát. Erről is szó esett a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
internet, internetes zaklatás, jog, kiberbiztonság, közösségi média, zaklatás

Nagy kihívás a jog számára az internetes zaklatás

piacesprofit.hu

Az internet alapjaiban változtatta meg az emberi, szakmai és családi kapcsolatokat a felbecsülhetetlen mennyiségű információhoz való hozzájutás lehetőségével. Dr. Szöőr Anna pszichológus-jogász szerint ma már nemcsak az internetes zaklatás áldozata, hanem az állítólagos zaklató is súlyos veszélynek van kitéve.

Tovább olvasom »
adatközpont, áram, áramfogyasztás, energiafaló, facebook, google, internet, közösségi média, megújuló energia, re100, social media, szerverközpont, zöld energia, zöld vállalat, zöldülés

Google vagy Facebook: melyik a zöldebb?

Kriston László

Hét éve példamutató módon elsőként jelentette be a Facebook, hogy energiafaló szerverközpontjait zöld energiával fogja működtetni. Ezt az átállást két éven belül be is fejezi. A Facebook példája nyomán indult el a RE100 kezdeményezés, melyhez világcégek sora csatlakozott hasonló célkitűzéssel. A Google csak 2017-ben szánta el magát hasonló átszervezésre.

Tovább olvasom »
ételszállítás, kényelem, közösségi média, praktikum, vásárlás, webáruház

Bukunk mindenre, amit a médiában látunk

piacesprofit.hu

Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család számára használható termékeket vásárol. A kényelmi szempont, bár arányában nőtt, még mindig csupán 100-ból 7 magyar számára volt a fő indok, míg az egyéni, személyre szabott termékekre alig voltak kíváncsiak.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor