közösségi média

facebook, információs társadalom, közösségi média

Facebook: nem tudunk élni nélküle!

piacesprofit.hu

A magyarok többsége ugyan minden további nélkül meglenne Facebook nélkül, mégis a hazai 4,7 millió Facebook felhasználó 90 százaléka napi szinten, sőt többségük naponta többször is használja az oldalt. Csak 3,6 százalék tartja magát függőnek.

Tovább olvasom »
céges facebook megjelenés, hatékony kommunikáció, közösségi média

Lájkot vagy rajongót akarunk?

piacesprofit.hu

Valószínűleg Mark Zuckerberg sem gondolta 2004-ben, a Facebook alapításakor, hogy közösségi portálja felhasználói egyszerű „mérőszámok” lesznek, és a lájkgyűjtés fontosabbá válik az elköteleződött, potenciális vásárlóknál. Vajon a konkurens vállalkozások versengése hol és mikor ér véget? Szakértőnk körbejárta a témát.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, közösségi oldalak

Miről hazudunk a neten?

kfarkas

Végzettségükről, munkahelyükről és keresetükről is szoktak füllenteni a magyar internetezők. Míg a fiatalok a társkereső oldalakon teszik szebbé a valóságot, addig a Facebookon inkább az idősebbek adatlapjain találunk valótlan állításokat.

Tovább olvasom »
infokommunikació, közösségi média, okostelefonok

Semmi sem maradhat többé titokban

Kriston László

A web 2.0-t nem egyirányú kommunikáció, hanem mindenki számára nyitott interaktivitás jellemzi, s koncepciója természeténél fogva demokratikus. Világában bárkinek ugyanakkora szava lehet, anyagi és társadalmi pozíciótól függetlenül.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, közösségi oldalak, marketing, online marketing, reklám

A Facebookon vadásznak új piacokra a kkv-k

piacesprofit.hu

Elsősorban új piacokra vadásznak a hazai kis- és középvállalkozások – derül ki a Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.

Tovább olvasom »
infokommunikació, it-biztonság, közösségi média

Kiberbűnözés: erre ügyeljen az ünnepek alatt!

piacesprofit.hu

A kiberbűnözők többféle módon is kihasználják az ünnepeket, vegyük például a klasszikusnak számító elektronikus képeslapokat és köszöntéseket, amelyek akár vírusokat, trójaikat és egyéb kártékony programokat rejthetnek a hackerek ajándékaként. Az ünnepi jókívánságok kifejezésének legelterjedtebb eszköze a Facebook lett, itt státuszként vagy a barátok üzenőfalára írva egyszerűen megúszhatjuk az üdvözléseket.

Tovább olvasom »
hr, közösségi média, munkajog

Mit tudhat a munkaadó a munkavállalóról?

piacesprofit.hu

A közösségi média és a munkajog kapcsolatáról tartott üzleti reggelit HR szakembereknek a Gide Loyrette Nouel – d’Ornano ügyvédi iroda és a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara. A rendezvényen körüljárták a közösségi média munkahelyi használatával kapcsolatos adatvédelmi és munkajogi kérdéseket, illetve számos külföldi és magyar jogeseten keresztül rávilágítottak néhány jogalkalmazási érdekességre is.

Tovább olvasom »